Breitling SO Steelfish revival?

Heb op dit forum gelezen dat binnkort de nieuwe collectie van SuperOceans beschikbaar zal zijn. Iemand enig idee of ze van plan zijn om de Steelfish terug te brengen? Vind het zo jammer dat de stalen ring niet meer verkrijgbaar is op de SuperOcean. De Avenger met de stalen ring vind ik heel mooi, maar die originele Steelfish heeft gewoon iets extra, ik denk dat het de wijzerplaat is die het em doet.

2 likes

Was er niet ergens al een Breitling topic/google waar deze vraag gesteld kon worden?

Kan zijn, ben nieuw hier sinds gisteren! Moest een moderator het naar daar kunnen verplaatsen zou ik het appreciëren.

Hier bijvoorbeeld

Maar waarom zou je dan niet pre-owned zoeken naar een Steelfish? Het aanbod is best groot en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Je vind deze modellen al voor onder de 2k.

Zo heb ik ook mijn A17340 gekocht.

3 likes

Goede vraag. Voor een of andere reden heb ik het idee dat andere mensen hun horloges potentieel ‘mishandeld’ hebben, en dat houdt mij een beetje tegen:/
Zal wel eens kijken ervoor, misschien dat ik eentje vind waar ik me goed bij voel :+1:

1 like

Ja je moet idd wel goed zoeken en er wat tijd voor nemen. Maar er zitten nog steeds pareltjes tussen. Vooral in Japan valt me op. :ok_hand:

1 like

Dit is toch een “gewone” superocean en geen Steelfish

Wel een beauty van een superocean

Dit is idd de gewone. Maar als je pre-owned een knappe SuperOcean kan vinden dan ook een SteelFish, meer vanuit die gedachte. :ok_hand:

Ik ben echt groot fan van de (meer) vintage SuperOcean en Seamaster modellen. Heel veel value voor je geld. Zeker ten opzichte van Tudor en Rolex uit diezelfde periode.

2 likes

Breitling Superocean a17390

1 like