Breitling Sprint 2016

Goedeavond,
Vandaag een mooi vintage horloge kunnen kopen.
Is er iemand bekend mee met dit type horloge?

Met vriendelijke groet,
Jim

1 like

Hoi Jim, zonder plaatje erbij en wat meer details gaat niemand je (kunnen) helpen denk ik. :wink:

Ik had een foto erbij gezet blijkbaar niet goed gegaan

5 likes

Mooi klokje. Ik zie er een paar op chrono 24 staan prijs vanaf 2399.

2 likes

Mij is eens verteld dat je aan het unieke serienummer moet kunnen zien of een breitling echt is. Het serienummer moet uit allemaal rondjes bestaan. Nummer word er op die manier ingeboord of zo. Misschien heb je hier iets aan. Ben benieuwd

2 likes

Ik denk dat als hier het antwoord op komt, je niet naar het serienummer hoeft te kijken. :wink:

@Keano73, je hebt hem vandaag gekocht. Wat de prijs ‘too good to be true’ of ben je 2000 euro armer?

Ja. Dat is een chronograaf :cowboy_hat_face:

Er had laatst iemand hier een breitling gekocht voor 5 euro

4 likes

Was die ‘íemand’ toevallig 14 jaar oud? :rofl: …tja, wonderen bestaan nog.

3 likes

Nee hoor ben geen €2000 lichter gelukkig!
Ik heb hem voor een mooie prijs kunnen kopen,
Horloge heeft vanaf de jaren 80 bij iemand op zolder in een doos gelegen…dus eerst maar eens weg brengen voor een servicebeurt,ik durf hem niet op te winden bang dat ik iets kapot maak.
Ik heb geprobeerd beter foto,s te maken.

1 like

Thanks, helder! Meer heb ik niet voor je. Ik hoop dat 'ie lekker loopt na de service en dat je iets leuks van zolder hebt weten te halen. :ok_hand:

Nee ik heb het horloge van een oude heer van in de 80 kunnen kopen

Ik reageerde op @Koekoek. Maar never mind.
Succes met de Sprint!

1 like

Dank je,

Zie zo niks vreemds…lijkt mij wel een echte

Junior, weet je waar het serienummer zou moeten staan? ik heb op Google gezocht maar kan daar niets over vinden,en de sprints die te koop staan op chrono zie ik de serienummers ook niet staan.

Was een opmerking van @Jelle1978.
Ik weet het niet. Vermoed of onder het deksel of tussen de lugs.

Jelle, ben je er nog? :sunglasses:

1 like

Leuk horloge hoor!

Da’s volgens mij best wel een echte… (achterkant, wijzers en indices zijn vind ik hier redelijk betrouwbare indicatoren)

1 like

Volgens mij heeft deze Breitling een kunststof kast en is uit de jaren zeventig.
Hier staat er een.

1 like

Klopt het horloge is van glasvezel

1 like