Breitling sticker-actie voor forumleden

Hallo forumvrienden :slight_smile:

Ik heb vandaag 33 stickers van Breitling gekocht op Ebay Duitsland. Ik had gedacht dat het wel leuk zou zijn voor de Breitlingfanaten hier. Ik heb er zelf 10 nodig, dus 23 forumleden kunnen er ook een krijgen. De stickers zijn 9 centimeter breed, het is de kleine versie zoals hierboven afgebeeld. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zoiets te delen met medeverzamelaars, als je tegen iets leuks aanloopt zoals dit. Ze kostten me 20.99 euro per 33 stuks. Dat is dus 0.64 cent per sticker. Ik neem aan dat een postzegel van 44 cent (nieuw tarief) wel voldoende is. Een sticker met verzending in Nederland kost dan 1.08 euro. Voor onze Belgische vrienden zou het 1.52 euro zijn in totaal. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik denk dat het het makkelijkst is als jullie hieronder jullie naam achterlaten. Als ik ze binnen heb vraag ik jullie wel om jullie adres en dan geef ik ook mijn gironummer.

Groet, Ron

Wat een warme reacties :slight_smile: :slight_smile:

Ik denk dat ze bang zijn dat het uit meer delen samen gestelde sticker is.

Ron, je hebt een pb…

groet, Wim

Of een plakmerk :smiley:

Yaffle

ohoh, verzin je eens iets leuks…
ik vind het een goed initiatief, maarrrrrr heb niks met breitling!
volgende keer rolex, un of iwc en ik doe mee!
groet, frank.

Goed initiatief Ron! Zo vaak zit ik niet achter mijn PC dus deze reactie is voor mijn doen nog snel :wink:
Ik help je los; noteer mij maar voor 5 stickers! :slight_smile:
Groet, Arie.

Ron, zoals besproken, doe mij er ook maar 5…

groet, Wimster

Ron,
Doe mij er ook maar 5.
groet,
Peebee

Hallo allemaal,
Ik laat deze thread nog een paar dagen open, ik kijk dan hoeveel verschillende leden gereageerd hebben en dan kan ik uitrekenen of sommigen er meer kunnen krijgen zoals ze vragen. Gr Ron

Hallo allemaal. De stickers zijn binnen. Wil iedereen die er Ă©Ă©n of meer besteld had even een persoonlijk berichtje naar me sturen met zijn naam en adres. Ik stuur ze dan naar je op. Mijn gironummer stuur ik dan wel mee. GR Ron

Ze zijn sinds gisteren ook bij mij binnen! Onder nieuwschierige blikken opende ik gisteren de enveloppe van een tot dan toe onbekende afzender… Wat schetst onze verbazing; mooie Breitling stickers! Mijn zoontje wilde er meteen ook wel een (om op zijn bed te plakken:) Daar moest ik nog even over nadenken hoor. :wink:
Ron, hartstikke bedankt!
PS. stuur je me nog wel even een PM-etje met je rekeningnummer? Voor niets gaat alleen de zon op! :slight_smile:
Groeten Arie.

Ron, de stickers zijn ook hier gearriveerd, dank en tevens mijn vraag, pm even je rekeningnummer…

greets, Wimster

Geen dank. Ja… ze zijn erg leuk. Ik stuur jullie via een pers. bericht mijn gegevens voor het overboeken van het enorme bedrag :slight_smile: Ik hoop dat als een ander een keer een lotje leuke items kan kopen van een bepaald merk, dat hij dit ook wil doen voor ons forum. Kleine moeite maar wel erg leuk. Gr Ron

Eehhh… Breitling stickers, zijn ze er nog?

is er nog een voorbeeld beschikbaar?