Breitling store Den Haag & Apeldoorn

Breitling krijgt een eigen store in den Haag.
Om de hoek bij van Willegen.

23 likes

Opening met dikke korting en gratis champagne dan! :slight_smile:

4 likes

Dat wordt dus concurentie voor Van Willigen en S&C, wie zal de meeste korting geven :wink:

2 likes

Ik heb weinig met Breitling, maar ben voorstander van meer fysieke horloge winkels! Dus lekker bezig Den Haag :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Nou wachten op de opening korting!

2 likes

Toch wel een toename van brick&mortar zaken. In Rotterdam onlangs breitling, iwc, gassan, preowned van s&c

1 like

Van Baal in Nijmegen heeft ook net een compleet nieuwe Breitling store geopend. Werd daar erg relaxed ontvangen daar en zag er prachtig uit!

1 like

Als ik in de buurt ben toch maar even binnenstappen en een praatje maken. Hopen dat ze heel even gaan stunten bij de opening :wink:

1 like

Ben benieuwd of dit een interne Breitling BTQ wordt of een franchise ? ( met bv SC of van Willegen ? )

2 likes

Dat is leuk zeg. Hoef ik niet meer naar 010 :+1:

3 likes

12 likes

Wat een stad, hè, dat Den Haag. Toen ik daar het levenslicht zag, heette de stad 's-Gravenhage. Times, they are changing. En Breitling levert een positieve bijdrage. 'k Moet maar weer eens een dagje stadten.

6 likes

En dat gevoel blijft, waar je ook woont. Eens een Hagenees, altijd een Hagenees :wink:

7 likes

Kom er maar in @Thehaguedragon

2 likes

Denk gewoon een winkel van S&C. Is in Rotterdam ook het geval dacht ik.

Klopt, en ik denk het eerlijk gezegd ook.

Oh oh Den Haag!

3 likes

Benieuwd hoelang van willegen nog breitling verkoopt…

Smal pand met een kleine deur.

Niet des Breitling’s.

1 like

010 idem dito