Breitling store Den Haag & Apeldoorn

Ik heb het van meerdere mensen uit de branche.
Datum weet ik niet.

1 like

Ik heb net Breitling Nederland gesproken; het idee is dat ze eind december, begin januari open gaan.

1 like

Zijn ze inmiddels al open?

Yes

Official Breitling Boutique Den Haag | Breitling

1 like

Ja ik ben geweest. En er werd heel duidelijk benoemd dat ik alles mocht passen want het is geen museum. Maar ik heb lekker mijn Sub omgehouden.

Er is maar 1 ding wat ik leuk vind in de Breitling store. En dat is de deur naar buiten. Owja en de modelvliegtuigjes zijn heel cool.

1 like

Ik zal er wel te simpel voor zijn maar waarom ga je er dan überhaupt naartoe :flushed:

17 likes

Nieuwsgierigheid als horlogeliefhebber naar een nieuwe winkel. Ik ken niet alle Breitling modellen en voor het zelfde geld zat er iets tussen wat ik wel mooi vind. Vintage Breitling vind ik best leuke bij zitten :ok_hand:

van Breitling zelf.

1 like

Amsterdam is van Breitling zelf.
Ze hebben zowel interne BTQ’s als externe BTQ’s.
Er komt er in NL in begin 2024 in ieder geval nog eentje bij, een externe.

1 like

Van de week een bezoek gebracht aan deze Breitling store. Hartelijke ontvangst en alle tijd om te kijken en te passen. Hier werken liefhebbers van dit merk die weten waar ze over praten. Niet zo’n zakelijke benadering zoals bij bv Gassan. Hier voel je je nog klant.Een aanwinst voor Den-Haag.

3 likes

maastricht ook,ligt naast S&C verkopen beide breitling
halve kilometer verderop verkoopt martens zelf ook breitling en ernaast burger (oftewel martens) liggen ze met dik 30% korting
slaat eigenlijk nergens op

Maar niet dezelfde horloges…

Die in Amsterdam is echt heel fijn. Ze vertelden me ook dat het concept is om je kennis te laten maken met het merk en je enthousiast te krijgen, of je dan daar koopt, online, ergens anders of jaren later maakt niet uit. Het moet vooral een fijne ervaring zijn, je mag de bar in de kelder ook gebruiken voor een meeting als je dat leuk vind. Alles wat er in Nederland blijft liggen in de boutiques of bij dealers wordt weer terug gehaald en gaat naar de Breitling outlet in Roermond. Dat is ook een prima winkel trouwens.

1 like

Dus wel🙄

Pre-owned bij Burger

gewooon nieuw!!!
anders zou het niet de moeite waard zijn om te vermelden

Bij Breitling direct moet je minimaal 15 tot 20% korting kunnen krijgen, want net als hierboven kunnen alle modellen gewoon met korting op de listprijs besteld worden door derden. Zou een beetje flauw zijn als je deze korting als klant niet direct krijgt bij de winkel.

1 like

Ze zullen zo gek niet zijn om in de Breitling e-store of hun eigen boutique aan hun eigen RRP te tornen.

1 like

was in de boutique en kon ik 10% korting krijgen meer ging niet volgens de verkoper
zelfde horloge ligt bij burger met 25% korting zonder onderhandelen

Interne of externe boutique?