Breitling Super Avenger en Breitling Bentley Barnato Racing

Thnx Raider. Ga ik zeker proberen. :wink:

1 like

SA is een mooi ding, maar je moet er echt de armen voor hebben anders is het geen gezicht.

Voor 2500 euro moet je een complete set in redelijk nette staat kunnen bemachtigen.

2 likes

Thnx Bert let’s hope so :wink:

Beetje laat, maar ik vind ook de SA mooier. Heb je ze nog kunnen passen?

Ik heb morgen een afspraak bij Schaap en Citroen in Rotterdam voor de SA II. Zij voeren de Bentley lijn niet meer helaas. Moet nog een andere dealer in Rotterdam benaderen voor de Barnato Racing. Dacht zelf aan Van Willegen. Dus als ik morgen bij Schaap en Citroen ben geweest rijd ik nog even door naar Van Willegen. Toch niet ver van elkaar vandaan. Keep u posted. :wink:

Ben benieuwd hoe ze je bevallen. Overigens, dat ze dealer zijn betekent niet dat ze alle modellen hebben. Ik zou eerst even bellen. Met name het oude model is waarschijnlijk niet meer leverbaar.

Collega van mij heeft zo’n Breitling for Bentley, best mooi stuk, prachtig afgewerkt. Je moet er voor zijn / het moet bij je passen. Ik vind ze erg Barok, maar goed, weinig moderne breitling’s zijn een voorbeeld van subtiliteit :smile:
Voor zover resale waarde van belang is, denk ik dat je de SA makkelijker weer kwijt raakt.
En verder gewoon lekker kopen wat je wil en daarna hier wat foto’s neerzetten :smiley:

Zo de SA 1 en 2 en Barnato Racing vandaag gepast en goed bekeken. En ik ga voor de SA. En persoonlijk wat een prachtige klok is dit zeg. Als nono snap ik dan niet waarom de Bentley zo ontzettend veel duurder is maar goed ik kan dus op jacht gaan naar een SA. Heb mp en chrono24 al afgestruind en heb al wat contacten gelegd met verkopers. Heb een SA 1 gezien bij Van Wonderen Watches in Purmerend. Las op het forum wisselende verhalen over hun. Daarnaast iemand op mp die een spiksplinternieuwe SA 2 te koop aan biedt. Ik houd jullie op de hoogte en uiteraard als jullie iets tegenkomen dan hoor ik dat graag van jullie. Ik hoop jullie asap met goed nieuws te kunnen berichten. :wink:

2 likes