Breitling Super Avenger en Breitling Bentley Barnato Racing

Hi guys,

Ik ben van plan om binnenkort een keuze te maken tussen onderstaande blauwe Super Avenger of de Barnato Racing wit of zwart. Heeft er iemand ervaringen met deze klokken en wat zijn de richtprijzen voor een goede 2dehandse?

[URL=http://s1232.photobucket.com/user/siegfried1978/media/Breitling/Super%20Avenger%20A1337011%20C757.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1232.photobucket.com/user/siegfried1978/media/Breitling/a2536621g732-ss_main.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1232.photobucket.com/user/siegfried1978/media/Breitling/breitling_2170_2.jpg.html][/URL]

De bentely varianten vind ik persoonlijk helemaal niets. Daarbij ook een populair fake model van Breitling en als je geen bentley op de oprit hebt staan sowieso een beetje armoedig :wink:

Lekker voor de avenger gaan! Voor prijzen kun altijd eens op uhrforum kijken, worden er vaak aangeboden voor goede prijzen

Haha ben ik blij dat er bij mij op de oprit een Bentley Continental GT staat, is inderdaad armoedig zonder passende Breitling…

Maar thnx for the tip. Ga ik wat mee doen.

1 like

Persoonlijk vindt ik de Bentley horloges van Breitling niet zo mooi.
Die Avenger is wel mooi en zal ook niet misstaan bij een continental.

Met een moderne Breitling kun je alleen maar fout gaan :smile:
Als er dan toch gekozen moet worden… De eerste… Die andere zijn afschuwelijk.

1 like

Goh ik wist niet dat die Bentley serie zo slecht ontvangen wordt door de horlogeliefhebbers. Snap dan daarom ook niet dat de Bentley serie zo veel duurder is dan de andere series zoals bv de Super Avenger. Ik denk dat ik dan maar voor een Super Avenger ga. Wat zijn de richtprijzen voor een goed gebruikte? Op MP en chrono24 beginnen ze vanaf EUR 2.250,- tot EUR 4.000,-. Zat zelf aan EUR 3.000,- te denken of is dat te veel? Mijn voorkeur gaat uit naar een volledig blauwe dial zoals op de foto.

Ik zou voor een gebruikte SA serie II gaan.
De eerste serie (je foto) is toch wel een oud model aan het worden en bij een Bentley is dit beter

1 like

Hmmmm ik moet zeggen dat ik persoonlijk de dikkere kast van de SA I (18,6 mm) mooier vind dan de iets dunnere SA II (14,5mm). Heb ff zitten googlen maar als ik op www.breitlingsource.com kijk dan zie ik alleen qua formaat verschillen. Mbt het uurwerk wordt aangegeven dat ze beide de Breitling 13 hebben en de SA II heeft dan wel de nieuwere bracelet. En idd de SA I is uiteraard een ouder model.

Ik zou voor de Super Avenger gaan. Veel mooier dan de Bentley.
Die Bentley is veel te druk. Het zijn wel grote horloges, is je pols dat ook?

Je hebt een Bentley GT? Koop ze dan gewoon alledrie. Weer een probleem minder.

Buitenkansje?
http://forum.tz-uk.com/showthread.php?354282-FS-BREITLING-for-Bentley-GT-A13362-REDUX-�2850-Full-B-amp-P

Hahaha bedankt voor je kansloze reactie. Dacht dat dit een forum voor horloge liefhebbers is en niet voor azijnpissers…?

Thnx ga ik achteraan :wink:

Hahaha bedankt voor je kansloze reactie. Dacht dat dit een forum voor horloge liefhebbers is en niet voor azijnpissers…?

Goh, het verbaast me dat jij je laat beĂŻnvloeden door een stel ouwe zakken op een horlogeforum.

Ga lekker naar een Breitling dealer, pas ze alledrie en koop de klok die JIJ het mooiste vindt! :wink:

1 like

Hahahaha geweldig. Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb inderdaad al een afspraak gemaakt bij een dealer om ze alle drie te passen en te bekijken. Heb deze topic gepost om te kijken of er forumleden ervaringen hebben/hadden met deze horloges, maar had de veelzijdige en verrassende reacties niet voorzien. :wink:

1 like

Kijk eens of je een blackbird kunt vinden… Zeldzamere versie en persoonlijk vind ik hem
Erg mooi…

Heb m zelf ook :grin:

1 like

zeker gaan voor de Avenger , die Bentley modellen zijn echt vreselijk …niet te begrijpen dat ze zulke klokken maken bij Breitling.

Tsja zo kunnen we door blijven gaan en wordt de lijst maar groter. Maar ik zal het zeker in gedachte houden. Thnx 4 the tip. :wink:

Zwz voor de 1e op de foto gaan. Je moet lekker kopen wat je zelf mooi vind, niks aantrekken van anderen :wink:

2250 staat er idd een op chrono24, maybe krijg je er nog wat van de prijs af.