Breitling Super Avenger (Steel, black)

Hallo, ik zal me eerst even voorstellen: IRONman, 31 jaar en woonachtig in Montferland. Al enige tijd volg ik dit forum, met name Breitling. Nu werd het toch eens tijd om mijn eigen vriend aan jullie voor te stellen…

Sinds enkele weken leeft er een Breitling Super Avenger om mijn pols. Een Breitling met een echte hartslag! Het was zeker even wennen na jaren quartz te hebben gedragen maar ik zou nu niet meer anders willen.

Welkom op dit forum, IRONman en gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.(tu)
Het is niet mijn favoriete merk, maar nog even en ik ga Breitling zelfs mooi vinden;)

Welkom op het horlogeforum Ironman!

En dat horloge…Tja, die is gewoon heel heel heel erg mooi…zucht.

welkom op dit prachtige forum waar jij heel veel kunt leren maar ik moet zeggen dat jij smaak hebt voor luxe ,want dat is breitling prachtig heel veel plezier hier gr hans

Welkom op dit mooie Forum en helemaal met deze zeer fraaie binnenkomer. Helemaal goed deze Avenger en zoals ik zie kompleet fan met pet en al.

Er zijn zeer vele Breitling fans op dit forum te vinden, waaronder ikzelf.
Het mooie is, dat pas als je een Breitling om je pols hebt, je merkt wat voor een klasse klok dit is. Je moet het gewoon voelen.

Dus Tom, kom nu maar eens over de streep, je zult er beslist geen spijt van krijgen.

Welkom op dit forum ironman (tu)
hoop dat je er net zoveel plezier aan mag beleven als ik:)

Gr dennis.

So far so good…

Lacroix Schreef:

Dus Tom, kom nu maar eens over de streep, je zult
er beslist geen spijt van krijgen.

Haha, dan moet toch echt even met de pet rond… en die heb ik laatst op moeten eten:)
Dus het zal toch nog wel een poosje duren, Ed.

Tsja… ik kan hem alleen maar mooi vinden he?
Welkom bij de club!
Die Prof II staat mooi. Ik heb de prof I maar ben weer terug gegaan naar het bruine leer. Ik vond het té.
Eén ding aan de Super-Avenger is Super-Belangrijk; Het glas is aan twee kanten voorzien van een AR (anti-reflective) coating. Hierdoor spiegelt het glas totaal niet. Bij mij na twee dagen een stuk van de coating af (punt van houten kast).
Ook hard poetsen op het glas kan funest zijn.
Je houdt het niet tegen maar je kan het maar weten!
Geniet van deze Breitling!!
Jur
ps, ik heb hem nu een paar maandjes en ik heb hem nog steeds elke dag om!!
Nog nooit vertoond!!!

ps2 Waar komt hij vandaan? Op de één of andere manier wil ik dat altijd weten… (tic)

Kopmels Juweliers in Doetinchem.