Breitling Super Avenger

Ik wil al tijden een een super avenger en ben van het weekend eens gaan informeren bij een
gerenomeerde dealer en kreeg daar een prijs door van € 3330,- dit is met stalen band en heb
gevraagd of er nog korting inzat maar kreeg te horen dat dit absoluut niet mogelijk was.
Nou heb ik ook geinformeerd bij bij Marley Sayin en kreeg daar een kompleet andere en veel
betere prijs te horen.

Nou wilde ik graag 2 dingen weten omdat ik vaak hoor dat bij een dealer 15% korting haalbaar moet zijn en
hoe betrouwbaar Marley Sayin is ook met betrekking tot garantie en service voor het horloge ik bedoel krijg je overal service bij dealers ondanks dat de klok niet bij een dealer gekocht is .

Alvast bedankt voor de hulp.

Groet Wally

Vwb Marley, lees: http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,6483,6483#msg-6483 Ze heten tegenwoordig trouwens Time4Sale.
15% korting is het minimum waarmee ik genoegen zou nemen bij een dealer.

Ik heb er zelf ook een. Gekocht in Amsterdam.

De dealers roepen allemaal dat ze niet meer dan 15% kunnen geven omdat ze anders het dealerschap verliezen. Maar op een leuke en nette manier onderhandelen en meerdere winkels afgaan (je hebt er in A’dam 4 op heel korte afstand van elkaar) leverde mij 20% op.

Nou jullie hebben het tenminste nog over 15 % deze dealer wilde mij geen korting geven omdat de levertijden zolang zijn en iemand die hem echt wil hebben betaald toch wel het volle pond.

dat komt idd vaker voor , iedereen zegt altijd maar dat er veel korting mogelijk is …en dat klopt meestal ook wel maar niet altijd
ga maar eens een nomos tangomat of panerai halen …en zo zijn er wel meer modellen die slecht te leveren zijn op dat moment en dan kan het lastiger worden…maar ik zou het altijd proberen…

Heb het geprobeerd maar was absoluut niet mogelijk toen las ik hier over Sayin/ time4sale en heb daar een aanvraag gedaan en DAT scheelt aanzienlijk.

Mijn beste,

Maar hoe zit het nou met de service / garantie bij dealers als het horloge daar niet is gerocht???
Hier ben ik erg benieuwd naar.

Orologio Signaturis Temporis

Sayin is betrouwbaar als de Bank van England en goedkoop! Je hebt merkgarantie alleen kan het zijn dat een dealer niet staat te trappelen om je te helpen. Maar Breitling moet je helpen.

Ik heb mijn Corum in Essen gekocht en pas geleden bij een juwelier in Amsterdam laten repareren. Geen probleem…