Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop of te ruil :
Merk en model: Breitling Super Chronomat B01 44 (Referentie AB0136161C1A1)
Diameter: 44 mm
Leeftijd: Gezien de garantie tot 03/09/2027 (5 jaar fabrieksgarantie op het B01 uurwerk), is het horloge oorspronkelijk van september 2022.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 03/2023
Factuur en/of certificaat: Volledig aanwezig (digitaal Breitling certificaat/QR-code).
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set. Inclusief originele doos, reisetui en de extra blauwe rubberen Rouleaux-band met vouwsluiting (zoals afgebeeld op de foto’s).
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen in regio Leuven of verzekerde verzending op kosten/risico koper
Conditie (krassen, werking etc): In zeer nette staat en technisch 100% in orde. Het horloge heeft één duidelijk zichtbaar ‘tikje’ op de kastrand/lug (zie de specifieke detailfoto’s voor een eerlijk beeld). Verder enkel wat lichte spoortjes van gebruik.
Soort uurwerk en kaliber: Breitling Manufacture Caliber 01 (Automatisch chronograaf met ca. 70 uur gangreserve).
Vraagprijs: 6250 euro.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Ruilen kan tegen:
Catier santos
Iwc big pilot
Zenith el primero revival of Manufacture