Breitling Superocean 42

Goedemorgenmede horloge freaks,

Enige tijd geleden ben ik al lid geworden van dit forum omdat ik opzoek was naar een wat beter/mooier/luxer horloge.
Na een lange tijd zoeken, lezen en rondkijken gaat mijn smaak toch uit naar een duikersklok.
Heeft iemand hier ervaring met de Breitling Superocean 42?

Hallo,

Ik heb dit horloge gehad, zowel het oude als het nieuwe model met de rubber inleg.
Voor mij was het een fijn horloge om te dragen, heb een smalle pols.
De horloges die ik hiervan heb gehad waren allemaal op een stalen band.
Succes met de zoektocht.

mvg. Hans

Yup, toppertje hoor. Wel op rubber maar dat is mijn mening.

2 likes

Mooie klok inderdaad.
Er is net een nieuw model uit dus het oude model zoals op de bovenstaande foto kun je nu voor een leuke prijs kopen.

Heb hem ook een tijdje gehad (zoals op de foto hierboven).
Vond het een prettig en comfortabel horloge om te dragen, denk niet dat je er spijt van zult krijgen :wink:

Ik heb er twee keer een gehad. Ik vind ze prachtig op plaatjes en in het echt ook wel.
Toch twee keer geflipperd… Dus de conclusie is toch net niet het juiste gevoel. Hoogst persoonlijk uiteraard.

Ik zou zeggen ga ervoor. Prachtige klok.

Ps ik heb een planet ocean die ik liever draag.

Ik heb het oude model en ben er heel erg tevreden mee. Prachtige klok, zit lekker om de pols en vind hem vooral mooi op staal.

Ik zou voor de 44 gaan. Misschien is het optisch maar het glas oppervlak vind ik erg klein lijken. Succes !!!

Kon de ervaringen/reacties niet afwachten, heb vanmiddag deze limited edition gereserveerd voor idd een leuke prijs en een nieuw ongebruikt klokje.
Over 3 weken kan ik deze ophalen.

7 likes

Daar ga je geen spijt van krijgen, alvast gefeliciteerd :wink:

Dat schreef je een paar dagen terug toch ook al?

Leuk horloge in ieder geval.

Ja klopt, toen was het o.v.b. nu is het “officieel” om zo maar te zeggen.

1 like

Waar heb je deze voor een leuke prijs kunnen kopen?

Veel plezier ermee, ben zelf zeer tevreden over het draagcomfort en betrouwbaarheid van Breitling.

Grtn Leen.

1 like

Veel plezier ermee. Ik ben zelf benieuwd naar je ervaring want ben ook opzoek naar een high end horloge en deze staat net als de heritage ook op het lijstje.
Hij is 2dehands namelijk goed geprijsd.

Zijn er mensen die hem op nato dragen?

1 like

Ik ben niet van de Breitling’s maar dit is een plaatje! Zou ik ook zomaar om de pols doen.

Dat wordt genieten!

1 like

mooi hoor! altijd stoer model gevonden

1 like

Mooie aankoop… ook benieuwd naar dat adresje…

Mooi, dit vind ik 1 van de weinig echt mooie Breitlings. De Heritage vind ik helemaal top, zwarte wijzerplaat met groene bezel op mesh…:hugs:

2 likes

Ik haal het horloge over 1.5 week op dan kan ik mijn ervaring delen en zal ik ook een aantal foto’s posten