BREITLING SUPEROCEAN CHRONO a13340

Robert kennende is hij nagekeken.
Mocht het matig zijn is 'ie vast & zeker al aangrpakt.

1 like

Batterij is alleen ook 2x zo vaak aan vervanging toe waardoor je uiteindelijk hetzelfde kwijt bent.

Mijn mening: ga voor de superocean, is echt meer horloge

De Colt is 44mm en quartz.
De superocean is de duurdere versie in de lijn van Breitling, 42 mm en automaat. Zijn 2 hele verschillende horloges.

Bij twijfel beiden niet doen en zoeken naar iets wat je 100% overtuigt.

3 likes

Oudere Quartz is kleiner dus ligt aook nog een beetje aan welke colt chrono

ik bedankt iedereen voor de tips ik ga over denken … ik wil toch volgende week een horloge kopen . Ik laat het weten , nogmaals bedankt.

Een batterij wip je er voor een tientje in, een horlogemaker rekent over het algemeen wel iets meer dan 20eu voor een service.

Batterijtje erin wippen is ook geen servicebeurt, dan kun je ook 10 jaar met een automaat.
Servicebeurt Quartz niet bruitling euro of 75 (zonder polijsten) bij breitling 175 voor beurt
Bij automaat 175 om 400 ongeveer dus volgens mij gaat mn vergelijking niet zo mank

Klopt, maar zal niet weten wat er erg onderhoudsgevoelig is bij een quartz. Hierdoor heeft een quartz minder onderhoud nodig dan een automaat en het onderhoud is volgens jou ook nog ruim 2x goedkoper voor een quartz dan bij een automaat. Een automaat is vele malen leuker, maar zeker duurder in gebruik.