BREITLING SUPEROCEAN CHRONO a13340

Hallo , mijn naam is Arthur en ik ben hier nieuw. Ik heb een vraag over een breitling SUPEROCEAN CHRONO a13340 uit 2004 . Heeft iemand ervaring met deze automaat ?

Wellicht beter om meteen je vraag te stellen. En welkom!

1 like

deze klok is aangeboden op MP voor ( denk ik) goede prijs

met alle papieren en documentatie …

En door een top aanbieder die hier ook lid is!
100% betrouwbaar!

1 like

welke ?:slight_smile:

Hoi Arthur, dat is zeker een goede prijs. Hele aardige man ook die het horloge aanbiedt. Onwijs knap, gezellig en charismatisch.

Edit: dat ben ik :grin:

11 likes

Hoi Robert , ik heb email ontvangen van je … toch ?

1 like

Top band overigens ook met de vouwsluitjng van breitling. Heb ik op mijn superocean steelfish gehad en is echt een aanrader!

We doen het wel even verder via marktplaats. Dan bevuil ik je topic niet verder.

1 like

Van Robert kan je prima 'n horloge overnemen. :ok_hand:

bedankt

Pas wel op, hij doet aan bankdrukken en hij is vriendjes met @anon50762135EV Daar wil je geen mot mee.

3 likes

:joy: maak die jongen niet gek​:blush: staat op het punt een super mooi horloge te kopen!

is deze van Robert beter dan colt chrograph quartz ?

Ja, quartz tov automaat?

Easy. Altijd de automaat.

Niet als je een beurtje meerekent tov een batterij.

Ligt er aan wat je prefereert, hier op het forum zal bijna iedereen zeggen van wel omdat een automaat door velen meer gewaardeerd wordt dan Quartz.
De superocean is ook echt wel een slagje groter, ik vind dat persoonlijk bij dit type horloge mooier.
Uiteindelijk hangt het af van je persoonlijke voorkeur en smaak…

Een batterij zit in je afstandsbediening Arthur. Ga voor de automaat, dat is het echte werk!

1 like