Breitling SuperOcean Heritage 46

Geachte forummers,

De recent verworven Oris heeft een nieuwe eigenaar gekregen, de honger naar iets anders was niet te stillen. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van de in het onderwerp genoemde model. Waanzinnige klok, helaas ben ik niet vermogend genoeg om een collectie aan te leggen, op de Oris had ik nooit uitgekeken geraakt. Maar ik moet zeggen dat dit weer van een andere klasse is (in mijn beleving).

Ze is uit 2009,niet volmaakt dus misschien dat ik op termijn langs Dik Wakker ga em in de toekomst wil ik voor de afwisseling nog voor een Mesh kijken.

Maar omdat plaatjes wederom meer zeggen dan 1000 woorden;

Prettig weekeinde!

Zo’n beetje de enige Breitling die ik ECHT mooi vind. Hij straalt klasse uit, maar is rustiger dan andere Breitlings (die ik soms te schreeuwerig vind).

Goede keus dus!

geniet ervan!

1 like

@BobT, hoewel ik de Navitimer ook erg mooi vind ben ik het met je eens :slight_smile:

Dank en grt!

Miez

BobT, ik ben het volledig met je eens. :slight_smile:

1 like

Wat vinden jullie van Mesh op deze klok?

Gefeliciteerd, super mooi!. Ik vind dit ook één van de weinige echt mooie Breitlings.

Sterker nog, er zijn er maar twee Breitling klokjes die ik echt mooi vind. De andere is de eenvoudige uitvoering van de transocean:

Explore Candide1981
1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd!

Gr. Marc

1 like

Op zich wel mooi, klein risico dat het net iets te bling wordt als je daar niet zo van houdt…

1 like

topklok!

1 like

Ik vind de knipoog naar het oorspronkelijke ontwerp wel mooi met deze band.

Ja dat is zeker zo. Bij vintage hoort mesh natuurlijk een beetje.

Zo lang je een wat meer matte afwerking neemt valt het bling effect wel mee.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier! Mooie klok! (tu)

1 like

BobT Schreef:

Zo’n beetje de enige Breitling die ik ECHT mooi
vind. Hij straalt klasse uit, maar is rustiger dan
andere Breitlings (die ik soms te schreeuwerig
vind).

Goede keus dus!

geniet ervan!

+1
Idd lekker clean en niet te druk.
En de superocean 42 is ook wel te pruimen

1 like

Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, en veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst mooi klokkie:~

1 like

Mooi!! Proficiat (tu)

1 like

Ik had een nieuwe Breitling Crosswind two tone met blauwe wijzerplaat (2002), en ja na 11 jaar verkocht. Ik vond hem ook te druk en te aanwezig en je wilt op den duur iets rustigers en dat werd dus de Omega seamaster planet ocean 45,5 mm. Maar deze is absoluut een beauty! veel draagplezier en geniet ervan.

1 like

De transocean serie is eigenlijk het enige van Breitling wat me echt aanspreekt, maar dan ook erg aanspreekt!

Tedvdm uploaded this image to
1 like

Zo is het maar net.

1 like