Breitling Superocean Heritage B20 Automatic 44

Goedemorgen allemaal, ik ben nog niet zo lang lid van dit forum en hierbij dan ook mijn eerste topic. Ik ben op zoek naar een Breitling Superocean Heritage B20 Automatic 44, dial blue. Er zijn nogal veel aanbieders op Chrono24 (waar ik nog geen ervaring mee heb) en uiteraard is dit mooie horloge ook bij de juweliers te koop. Nu ben ik best bereid wat meer te betalen voor zekerheid bij een juwelier, maar ik vind het verschil in marge wel erg hoog.

Nu heb ik een tante wonen in Wiesbaden waar ik af en toe kom en kwam daar de dealer Charming Time tegen. Ik krijg een mooi aanbod van Charming Time en kan het horloge ook via Chrono24 bestellen. Heeft iemand van jullie ervaring met deze verkoper? Of wellicht een andere goed tip om een horloge als deze te bestellen?

Hoor graag van jullie, bij voorbaat dank

Een verkoper op Chrono met 448 positieve beoordelingen lijkt me risicoloos kopen.

Als het toch de 44mm mag zijn is deze wel heel lekker overigens;
https://www.ten2two.nl/product/breitling-superocean-heritage-ii/

1 like

Dank voor je reactie Royke74! Om eerlijk te zijn vind ik het wel spannend om het via een website te bestellen. Tot nog toe altijd langs een juwelier geweest, maar ik vind het nogal een verschil qua prijs.

Mooie tip! Alhoewel ik 'm het liefst met blauwe wijzerplaat bestel, is dit ook wel een heel mooie uitvoering

1 like

Het is wat minder leuk dan lekker passen bij de juwelier maar… het is een nieuwe BreitlIng toch? En de reviews zijn meer dan prima, ik zie geen risico.
Succes iig :+1:

1 like

Als je toch soms in de buurt bent van de dealer, zou je ook kunnen proberen hem buiten chrono24 om te kopen. Op die manier kun je hem alsnog eerst zien voor je hem koopt. De prijzen voor de meeste horloges bij een ad staan ook niet in steen geschreven overigens. Misschien kom je er daar wel uit voor een prijs die je het waard vindt.

2 likes

Het betreft inderdaad een nieuwe Breitling. Bij de juwelier is het iets meer een feestje, maar uiteindelijk gaat het om het dragen van de klok zelf natuurlijk. Super bedankt hoor!

1 like

Als ik Charming goed begrijp kan dit ook en ophalen is ook mogelijk. Vooralsnog zit er zo’n 800 euro tussen wanneer ik het vergelijk met een juwelier vs Chrono24. Toch een hoop centjes niet waar?

Eens.
Als je nog de tijd vrij kan maken zou ik toch ff langs de AD gaan.
Buiten dat de gehele beleving van het kopen bij de AD super kan zijn (ja ik hou ervan) is de prijs aan de kassa exht wel veel lager dan wat er in de vitrine bij staat genoteerd .

Die 800 kan zowaar bijna tot geheel gelijk getrokken worden .
Mijn ervaring met oa Breitling is dat je tussen de 10 en 20% korting gaat krijgen.

Bij geen tijd of geen geduld, gewoon bij die beste man van chrono kopen… komt helemaal goed.

1 like

Mag ik een hele domme vraag stellen… ben een nieuw forum lid… Wie of wat is AD? Tijd en geduld heb ik beslist trouwens

Misschien ligt hij gewoon bij de outlet in Roermond tegen 30%.
@BoNeZ84 heeft daar een prachtige SOH 42 gescoord deze week.

Authorised Dealer…

1 like

Zeker, al kun je bij de meeste AD’s best wel wat regelen. Misschien dat ze niet helemaal naar de internetprijs willen gaan, maar een goed gevoel is ook wat waard. Bij prijsvechters op Chrono24 moet je ook eerst goed navragen of ze het horloge al hebben, of dat ze het nog uit hun netwerk moeten halen trouwens.

Thx! Ik heb zojuist ook op zo’n post gereageerd

1 like