Breitling SuperOcean Heritage B31 40mm nieuwe model

Breitling SuperOcean Heritage B31 40mm nieuwe model

Te koop:
Nieuwste model SuperOcean Heritage
Met het nieuwe inhouse B31 uurwerk.
Perfecte maat 40mm

In afwisseling een aantal x gedragen, zgan …
echt een topper, ja mooie verkoop praat natuurlijk maar het staat wel te koop !!
Klopt, na wat verschuivingen tussen mijn horloges en die van mijn vrouw is deze “over” … en dubbel.
We hebben ook nog de “kelly limited” vandaar.

Het horloge is Nederlands en door een Breitling Boutique geleverd en daarom 8 jaar garantie !!
Vergeet dat niet , als je met prijs ergens via chrono wereldwijd komt aanzetten :wink:

Merk en model: Breitling SuperOcean Heritage B31 automatic 40
Diameter: 40mm
Leeftijd: 09-09-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: factuur ter inzage, staan meer horloges op.
Originele doos en/of eventuele accessoires: geheel compleet , zie foto’s
Verzendkosten of afgehaald: ophalen heeft de voorkeur, verzenden kan tegen postnl tarief en met risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): zgan , weinig gedragen en natuurlijk ook super jong.
Soort uurwerk en kaliber: B31
Listprijs €6550,-
Nu slechts €4999,-

Geen ruil of inruil aub, dat gaat altijd zo moeizaam dat ik daar liever geen moeite meer in stop.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes