Breitling Superocean Heritage II 44 mm

Beste horloge liefhebbers.

Even voorstellen ben Marc uit Amsterdam en heb sinz gisteren een nieuwe klok. Zie foto’s.

Ik moet zeggen een geweldige ervaring weer met Breitling sinz ik 27 jaar geleden mijn eerste kreeg, een chronomat met zwarte plaat.
Ik was deze na 20 jaar ontgroeit, de wilde haren maken plaats voor de grijze :tired_face:.
Ik ging eerst kijken voor een omega seamaster 300m de nieuwe, echt ook een hele mooie klok maar de uitstraling en de band deden mij niet helemaal bekoren.
Toen zag ik in mijn ooghoek de Superocean, in eerste instantie de 46 mm. Mooie klok dacht ik maar to big. Nou dan pakken we toch de 42 mm, nou das wel heel klein. Niet getreurd dan pakken we toch de 44 mm Jaaaa precies mijn maat en met de rubberen band met prachtige vouw sluiting een beauty vind ik.
Hoop er veel plezier aan te beleven, zijn er nog meer mensen met dit klokje. :blush:

17 likes

De 44 nog niet om de pols gehad. Ik vond de 42 ook te klein en de 46 te groot. 44 zal perfect zijn.

Veel plezier er van!

1 like

42mm te klein! Mijn vintage hart bloedt. :wink: Veel plezier van je nieuwe aankoop! :+1:t2:

1 like

Ach gelukkig is de trant wel weer naar kleiner voor je maar mijn dikke polsen kunnen wel een 40+ mm gebruiken. Kleiner staat zo iel. :rofl:

Welkom Marc, goede keus!
Ik ben jaloers, top horloge! Veel draag plezier.

Gaaf!