Breitling Superocean Héritage II B20

Breitling Superocean Héritage II B20

NL Geleverd. Juwelier pijnenburg

De Superocean Heritage gaat terug naar jaren 50, de tijd van het eerste duikhorloge dat door Breitling is geproduceerd. Veel kenmerken van dit jaren 50 model, komen terug in deze Superocean Heritage. Dit wordt vervolgens wel afgewerkt met moderne materialen, zoals een ceramische bezel en een COSC gecertificeerd Caliber B20. Dit uurwerk is gebaseerd op een Tudor Caliber MT5612, dit uurwerk heeft een gangreserve van 70 uur.
Uitgerust met de mooiste stalen mesh-band!

Diameter 46mm
Automatisch uurwerk
Blauwe wijzerplaat
Blauwe ceramische bezel
Referentie AB2020161C1A1.

Aanwezig: (compleet)
Doos
Omdoos
Certificaat
Extra schakel (maakt originele lengte band)
Bescherm cover bezel
Boekjes
Label

Algemene staat: zeer nette staat, al dan ivm draagtijd zeer kleine! niet noemens waardige gebruikers spoortjes (niks geks heel normaal)
Houdt zijn tijd keurig bij.
Leeftijd 2019
Kortom prachtig horloge!

Prijs €3350,-
Inruil bedrag blijft het zelfde.

Geen ruil!
Inruil heel beperkt! Dan wel met minimale bijleg van €2500,- van jou kant.

Wat vind ik interessant, duikers geheel compleet in nette staat.
Iets anders aanbieden mag natuurlijk wie weet waar we op uitkomen.

Voorkeur verkoop zonder inruil.

Ophalen heeft mijn voorkeur, verzenden kosten en risico koper.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes

:top:

De deur staat iets open voor een bieding zonder inruil.

Inruil (nog) wel mogelijk…

1 like