Je moet alleen niet vragen wát je dan precies uitstraalt.
Ik heb zowel Tudor als Breitling maar Tudor als merk gaat toch echt uit de collectie en Breitling blijft er als merk in. Heb met Breitling meer een klik. Maar ik snap ook prima dat mensen dat meer met Tudor kunnen hebben. Is kwestie van smaak.
Maar 38mm dameshorloges zijn hier ook al jaren populair. Dat zegt verder niks.
Sneue opmerking.
Volgens mij was dat als een grapje bedoelt.
De breitling is een ex maar droeg ondanks zn formaat wel erg fijn en het is een horloge waar ik erg veel complimenten om kreeg van niet-horloge gekkies
Klasse, stijl, bescheidenheid, goede smaak en ga zo maar door. En jij?
Godsamme, dat zeg je met droge ogen?
Lekker Jur, loungen in de eerste klas
Zonder enige twijfel de Breitling ️ wat een prachtige horloge vind ik dat. Mijn allergruwelijkstemooistewilikhebben grail van dit moment. Heb m even om mogen hebben, fantastisch! Maar inderdaad een Tudor bezitter zal Tudor adviseren enz enz.
Succes met je keuze i.i.g.
Jij durft nog te praten over uitstraling terwijl je zelf de NATO van je nichtje draagt ?
Doe maar niet.
Hou op joh, tattoobennie. Mij hoor je niet zeggen dat ik klasse heb c.q. stijlvol of bescheiden ben met een gepolijste stationsklok aan mijn pols.
Haha Kees Flodder, je bent geen haar beter dan ik. Je hebt ze welliswaar niet in het zicht, maar 2x pw je tattoo nonchelant posten op het forum staat hier gelijk aan.
Ik dacht trouwens dat jij dit model mooi vond?
Klopt! Toen ik 15 was.
Breitling vanwege de wijzerplaat.
Hell Yeah!
ik weet dat je doelde op d’r lelijke broertje
Ah, je bent dit jaar 16 geworden?
Haha ok!
Dat lelijke broertje bedoel je?