Breitling Superocean II 42 A17365 op staal a.k.a. Breitbling ✨

Ik heb de Diver Pro 2 rubberen band met vouwsluiting. Deze stalen heb ik recent bemachtigd.


7 likes

Mooi Ralph :ok_hand:t2:

1 like

Thanks :blush::+1:

1 like

Ik vind dat je een prachtige collectie hebt, maar ik persoonlijk ben niet kapot van deze Breitling

1 like

Dankjewel! Ja die Breitling hou je wel of niet van. Helemaal in combinatie met de glimmende stalen band. Toch heeft de military duik look (cijfers 1-12 en 13-24) in combinatie met het witgouden applied Breitling logo met wings met double anti-reflective coating mij weten te boeien. Met name die laatste twee is een gouden combi. En ondanks dat de dial best druk is vind ik het geheel toch ergens wel in balans. Ik vind het fond van de tekst Superocean ook echt prachtig en ik vind het leuk dat er nog chronometre staat ipv chronometer. Dat witgouden Breitling logo speelt ook fantastisch met het licht…

5 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mijn in Duitsland op afmeting vervaardigde RVS keukenblad werd geleverd
werkelijk als een spiegel.
Ik zeg; ik durf hier niks op neer te zetten.

Zegt die monteur; dat blad moet gaan leven meneer.
Komt helemaal goed.

Zo is dat nu precies met een Breitbling ook :+1:

1 like

Erg mooi.

Geslaagd dus.

Foto met het ondergaande zonnetje laat het geheel geweldig mooi zien.
Mooi gevangen.

1 like

Like :heart: voor het rubber

1 like

Ralph
Prachtig zo hoort een Breitling te zijn… schijnen als een honden L*L in de maneschijn :heart_eyes:

1 like

Breitbling :sparkles: :sunglasses:

1 like

Knap, maakt het ineens een heel ander horloge :ok_hand:

1 like

Ik hou er inderdaad van! Prachtig deze shiner.

1 like

Zo hoort ie wel inderdaad. Voor mij een absolute “leave it” overigens.

1 like

9 likes

Mij ook wat te bling. Had mn emergency mission heel gauw op leer gedaan.

1 like

Mooie BreitBling :star_struck:

Ja prachtig hoor!
Hij glimt de pan uit zal ik maar zeggen!
Ik zal de mijne ook oppoetsen!

3 likes

Ralph, net hetzelfde horloge op de kop weten te tikken. Alleen met een blauwe dial. Wil de huidige strap graag vervangen voor een metalen variant. Weet jij toevallig het type nummer ?

Type nummer weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat Breitling twee verschillende soorten pushpins heeft. Een voor rubber en een voor metalen band. Het is belangrijk dat je de juiste pushpins erbij koopt mocht je van band wisselen.