Breitling Superocean II 42 A17365 op staal a.k.a. Breitbling ✨

Hallo allemaal,

Afgelopen week een mooie ruil deal gedaan met als gevolg een metalen band voor mijn Breitling Superocean II 42 A17365. Nog even wachten op de juiste pushpins en zojuist de OEM metalen Breitling band op mijn Superocean II gezet. Wat een ding! Hoogglans bland met een mirror polish. Initieel paar jaar geleden moest ik niets van deze glimmer band hebben maar eenmaal op de pols komt het horloge nog beter tot z’n recht. Man man man wat gaaf.
Zie hier de foto’s van mijn Breitbling :sparkles: Superocean II 42…



Wat vinden jullie geslaagd of niet geslaagd?

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

29 likes

Zo hoort ie; like it or leave it!!! :ok_hand:t3:

4 likes

Sorry, “niet geslaagd”.
ik vind de oude Breitlings ‘te bling’ … ik ben zelf meer van de nieuwe geborstelde kasen/banden in plaats van deze glimmert. Smaakdingetje. :sunglasses:

Ondanks mijn smaak wil ik je wél van harte feliciteren met deze aanwinst, veel draagplezier Ralph! :ok_hand:

5 likes

Gefeli Ralph. :champagne:

Wel de rubberen band bewaren, hè!

1 like

Veel en veel mooier op deze band.
Jammer dat je er maar 13 foto’s van hebt gemaakt. :wink:

1 like

:point_up_2:

1 like

Mag die band met krassen wel erbij in de horloge doos?

2 likes

Of course. Die gaat nergens heen. Diver Pro 2 is uit productie en die vouwsluiting is als een kluis.

1 like

Ja hoor minimale gebruikerssporen. En mijn Pelagos en Superocean zijn tweedehands aangeschaft dus daar wordt iets meer gebruikerssporten geaccepteerd/gedoogd. :yum:

1 like

Zwart en staal…daar had je nog niks van he…:wink:

Geintje, van harte!

2 likes

Dan is het nog niet zo erg als ik dacht :laughing:

1 like

Heb ook heel erg genoten van de mijne. Weg gedaan voor de Tudor BB58. Was geen makkelijke keuze. Gefliciteerd.

1 like

Dank allemaal voor de positieve reacties :blush::+1:

Haha klopt. Maar met nieuwe horloges ben ik wel beetje tens. Maar achja zuinig zijn op mooi spul is niet verkeerd toch?

1 like

Ben het met Remco eens. Op beide punten… dus Gefeliciteerd met de NA!

Daarnaar kan ook opgemerkt worden dat dit aan jou besteed is… de kans is groot dat bij jou de band lang mooi en zonder krassen blijft :ok_hand:.

2 likes

Heel erg mooi zo hoort ie inderdaad :ok_hand:

1 like

Er is niets mis met zuinig zijn. Ik ben ook heel zuinig. Maar als je te zuinig ben dan word het genieten belemmerd.

1 like

Knappe combinatie :sunglasses::star_struck:
Herken ik de Rijnbrug Arnhem op de achtergrond!?

1 like

Ik geniet volop van mijn horloges :sunglasses::+1:

mooi klokje! Ik zou zeggen experimenteer zeker eens met een rubberen band of een goede kwaliteit nato strap. Overgens allemaal orgineel te verkrijgen van breitling op de website geloof ik.

1 like