Na de verkoop van mijn Colt GMT was er weer budget voor de volgende stap en het is nu 2015. Na vele verschillende modellen van Breitling te hebben bekeken en gepast had ik mijn oog laten vallen op de Superocean M2000, een wat grotere diameter dan ik was gewend en ook wat dikkere kast. Ik kon hem overnemen van een kennis welke hem nieuw had gekocht en hij was nog geen jaar “oud” en weinig gedragen dus in nieuwstaat. Ik kreeg er tevens een nieuwe rubberen band bij van Breitling voor de afwisseling, ik moet zeggen dat ik hem met de rubberen band heb gedragen in de zomermaanden maar dat is niet erg fijn omdat door de warmte het best gaat zweten. Ook na het horloge regelmatig te hebben gedragen ter afwisseling van mijn Chronospace bemerkte ik toch dat de M2000 best zwaarder was en had mijn voorkeur de Chonospace ook was deze dunner waardoor ik niet overal aan bleef “hangen”. Buiten het feit dat de M2000 stoer was heb ik toch besloten om deze weer te verkopen omdat hij mij toch te zwaar was “in het gebruik”. Voordeel hiervan dat er weer funds beschikbaar waren voor de volgende stap. Hieronder een aantal foto’s van de M2000.
8 likes
Echt een heel “dik” horloge, veel draagplezier!
“Echte” Breitling, groot en stoer, ik hou er wel van! Gefeliciteerd!
Op naar trustlevel -2 ?
Schitterend
Ook een oud horloge van je, leuk dat je deze ooit gehad hebt😉.