Ja, daarom zo aantrekkelijk pour moi en enkele anderen
Mooi cadeau voor de poppies en de babes
Ik mis wel wat kleuren uit het spectrumâŠ
Wat mij betreft zijn steentjes alleen voor meisjes.
Oh, ik zeg niet dat ik 'm niet kan waarderen, maar âBreitling, doe gewoonâ⊠Tja, je kunt je afvragen of Breitling een merk is wat ooit gewoon moet doen. De hele charme van die dingen is dat ze balls to the wall Breitling zijn.
Die rainbow horloges passen daar goed bij. Ze zijn zelfs redelijk discreet voor Breitling, thatâs all.
Tja. Jij bent dan ook zo flamboyant als een, help me eens evenâŠ
John Mayer approves
Blok beton?
Breitling is alleen maar groter aan het worden, zitten vlak achter IWC als het om turnover gaat en komend jaar gaan ze IWC voorbij.
Denk dat ze in een van de beste periodes ooit zitten.
Klopt, zijn dames horloges.

al begrijpen ze waarschijnlijk niet waarom zoiets 8500 dollar moet kosten!
Pardon? Ik vermoed ten eerste dat Breitling zich richt op mensen voor wie 8500 ballen niet zoân probleem is. Een soort van uit de hand gelopen zondagsbrunch, zeg maar. En ten tweede heb ik het idee dat dames misschien beter begrijpen waarom iced juwelen kosten wat ze kosten dan heren. Vlak die mensen niet uit.
Breitling was vroeger boven IWC.
De laatste 20 jaar niet⊠en langer dan 25 jaar geleden misschien wel maar dat was meer omdat IWC nog een kleiner merk was dan dat Breitling zo groot was.
IWC werd pas echt een groot merk toen het in 2000 gekocht werd door Richemont en onder leiding van Kern de beste jaren had. Diezelfde Kern die nu CEO van Breitling is.

mis wel wat kleuren uit het spectrum
In de beperking toont zich de meester(-es).
jahoor, ik wil hem wel haha

Moar kiek ze goan dan man:
Prachtig. Blauw ook mooi.
Wilde heel hard tegen je ingaan waarom je per se de behoefte hebt om wat krom is recht te praten maar toen zoomde ik in:
Het heeft zeker een aantrekkingskracht en een bepaalde sexynessâŠ
Snap ook niet dat die kermisrolex er bij wordt gesleept, heeft hier werkelijk niks mee te maken behalve dat dit als voorbeeld kan dienen van hoe je dat designconcept wél moet uitvoeren.
Is sowieso niet aan mij besteed, no way dat ik 8,5k voor een Breitling ga neerleggen en ook voel ik mij nog niet zeker genoeg in mijn seksualiteit dat ik hier mee wegkom.
Maar waar zit hem hier dat rainbow?Ik zie geel ,oranje, wat onbestemd rood (roze?).Waar zitten dan de
blauwtinten?Of is dit gezichtsbedrog door de foute fotohoek?
Suggestie :een bezel met een tint in overeenstemming met de plaat ?In dit geval lichtgekleurde smaragd ?Blauwe plaat met korenblauwe safier?Rode plaat met ruby? Zwarte plaat met zwarte diamant ?Mogelijkheden zat toch en zoveel meer rustgevend en in mijn ogen klassevoller.

Maar waar zit hem hier dat rainbow?Ik zie geel ,oranje, wat onbestemd rood (roze?).Waar zitten dan de
blauwtinten?Of is dit gezichtsbedrog door de foute fotohoek?
Proeven betekent toch niet dat je alles krijgtâŠ
OK.Taste a half rainbow?
Dat is toch hoe marketing werkt?
Gotta catch 'm all?