Breitling Transocean Unitime

Te koop ( geen inruil )

Merk en model: Breitling Transocean Unitime

Diameter: 46mm

Leeftijd: 2012 , eerste eigenaar.

Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set : dus alle papieren, doos, omdoos, origineel lederen horloge etui zijn aanwezig

Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen / afspreken op een overeen te komen plaats in België of Nederland.

Conditie (krassen, werking etc): mooie staat, zowel het horloge en de lederen band. Ongepolijst.

Soort uurwerk en kaliber: AB0510

Vraagprijs: 3250 euro

Beschrijving en reden van verkoop:
In mooie staat. De eerste jaren veel gedragen, maar ook in roulatie. Hij had ook de Transocean Unitime Pilot.
Wind perfect op. Loopt zoals het hoort.
Origineel zwart lederen bandje, het tweede sinds de aankoop, weinig gedragen.
Sinds mijn vader een Apple Watch is beginnen dragen, ondertussen vele jaren geleden, kreeg de Breitling ( en andere horloges ) zo goed als geen draagtijd meer. Dit is de laatste die verkocht mag worden…

Hierbij enkele foto’s van afgelopen donderdag.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes