Breitling Unitime 1765

Te koop

Wellicht zal je nooitmeer de kans krijgen dit uniek stuk aan te kopen. Zéér beperkt aangeboden.

Deze Breitling Unitime met referentienummer 1765 heeft een stalen kast en een mechanisch uurwerk. (Venus 178) Het behoeft geen betoog dat dit horloge een zeer gewild vintage exemplaar is. De 24-uurs wijzerplaat is een uniek kenmerk van dit horloge. En als je bedenkt dat er slechts ongeveer 1.000 exemplaren van dit type zijn geproduceerd, begrijp je waarom het toevoegen van deze vintage Breitling Unitime referentie 1765 aan je horlogecollectie een verleidelijke stap zou zijn.

Merk en model: Breitling Unitime
Diameter: 41mm
Leeftijd: 1960’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2025
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending mogelijk of af te halen te Belgisch Limburg :belgium:
Conditie (krassen, werking etc): De lunette vertoont lichte/beperkte gebruikssporen. De wijzerplaat ziet er top uit. De ‘onvolkomenheden’ dragen echter juist bij aan de algehele vintage uitstraling van het horloge.
Soort uurwerk en kaliber: Venus 178
Vraagprijs: €9.999

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Let op de unieke stalen band, niet eerder hierop aangeboden gezien. Een verstelbare stalen Breitling band.

:boom:->

25 likes