Ik was al een tijdje op zoek naar een coole Breitling in chronograph uitvoering, eigenlijk wilde ik een Chronomat aanschaffen uit de 80 - 90tiger jaren, maar die vind ik onderhand te duur geworden voor hetgeen je in handen krijgt.
De Chronomat uitvoering is toch wat aan de kleine kant (prutserig) en wat fragiel in mijn beleving
Dus dan maar de andere kant van het spectrum opgezocht en ik kwam uit op een Breitling Super Avenger Chronograph 48 mm, zo BAM!
Gevonden bij een jongen die hier ook lid is en ook een eigen toko heeft te weten Tictacklok
Zag er keurig uit op de foto’s, de prijs was voor mij ok, goede communicatie, ik kon niet meteen een afspraak maken om de klok op te halen, omdat ik nog off-shore zat
Stelde Camille voor om een aanbetaling te doen op de Breitling om aan te geven dat ik serieus geïnteresseerd was. Maar dat vond hij niet nodig, hij zette hem wel op gereserveerd.
Over vertrouwen gesproken!
Enkele dagen later afgesproken en elkaar ontmoet, Camille is een sympathieke kerel, die na komt wat hij belooft, ook nog netjes 3 maanden garantie gekregen en leuk gesprek gehad, een aanrader dus