Iemand die iets weet over de wijzerplaat en of alles er een beetje “echt” uitziet ? Kloppen de wijzers bij de dial en het horloge? Super bedankt!
Ik denk dat je met een betere foto moet komen.
Vooral ook meer foto’s.
Van het uurwerk, binnenkant kastbodem, close up wijzerplaat…
had je geen afbeeldingen gevonden op referentie sites?
Breitlingsource is goede website
https://breitlingsource.com/phpBB2/viewforum.php?f=30&sid=12cec0eff05a3ff01376f23f40ca745f
Betreft een zoekertje op 2dehands waar ik echt interesse in heb. Zoek al even een zandkleurige vintage chrono en kwam deze tegen.
Het uurwerk ziet er niet zo fris uit, zal dan onderhoud nodig hebben denk ik.
Je kunt ook voor een ander merk dan Breitling gaan. Het uurwerk is vaak allemaal hetzelfde maar je betaalt vrij veel extra voor de Breitling sticker.
Vraagt er een paar honderdjes voor, en zou recent onderhoud hebben.
“recent onderhoud” telt alleen als er een recente factuur met serienummer bij zit van een betrouwbare horlogemaker.
servicekosten van een oude chrono kunnen zomaar het dubbele van de aanschafprijs zijn.
Dit inderdaad. Je bent zo 400 euro verder…
En voor dat geld heb je vaak alleen de service en geen nieuwe onderdelen…
Met deze wijzerplaat zou ik hem sowieso laten liggen, ongeacht de prijs.
Bedankt voor de reacties! Ik zal hem toch maar even laten liggen dan… kom zeker nog iets tegen
Ziet er echt uit. Heeft wel wat vind ik de historie achter deze breitling vind ik. Ik vind de wijzerplaat ook te gehavend om te kopen.
Ondanks alle adviezen en de vieze binnenkant zou ik wel overwegen om hem te kopen. Leuk projectje en ben er wel gecharmeerd van. Maar ergens twijfel ik of hij wel echt is.
Recent onderhouden is hij sowieso niet en dat is voor mij al een red flag helaas.