Breitling verzameling: Het begint met een droom

Mooie verzameling hoor! :ok_hand:

1 like

Mooie set en een leuk verhaal m.b.t. je Breitling passie.

P.S. doe mij die links onder in het hoekje maar :wink:

1 like

Bedankt voor al het leuke commentaar!

Ooit op een mini HF meeting zag ik bij een ander HF-lid voor het eerst een Milgauss, en net als met Breitling had ik zoiets van wow, maar wel ver weg, en een paar jaar later heb je er gewoon eentje.

Ja, maar dat is helaas een quartz, er bestaan een klein aantal double en triple register Breitling rattrapante chrono’s uit de jaren vijftig (model Duograph). En een moderne Navitimer Rattrapante, die misschien nog wel in de cards zit…

Cartier Tank Basculante, ook een fantastisch horloge. En de Shadow Flyback is inderdaad een A35312. Om je een idee te geven, dit was de beste foto van de oorspronkelijke advertentie:

Ja, soms gaat dat helaas zo. Ik noem verder geen namen maar ik hoop dat mensen hier toch wat meer over nadenken…

1 like

Prachtige collectie en wat een interessant verhaal om te lezen! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Hele gave collectie!!

1 like

Leuke en afgewogen collectie met mooie stukken en bewuste keuzes :ok_hand: bij mij gaat het wat minder overdacht en rommelig, maar: bijna altijd wel een Breitling duiker in de kist. :anchor:

Ja, een duiker heb ik dan weer niet, misschien toch eens naar kijken…

1 like

Ik heb nog een SuperOcean 42mm A17366 in nieuwstaat wellicht iets om de Breitling collectie te komplementeren :wink:

1 like

Het kan snel gaan :joy:
Mooi hoor :+1: :+1: :+1:

1 like

En opeens is daar nummer acht, ik had nog een extra Cartier en kreeg ineens een wel heel mooi inruil voorstel en daarom nu de trotse bezitter van een Navitimer Montbrillant ref. A41370 met bruine sunburst wijzerplaat.

27 likes

Prachtig die bronze kleur :heart_eyes: ook prachtig model natuurlijk :wink:

1 like

Prachtig! Moest wel even inzoomen op mijn telefoon. Dacht eerst dat er nog een stikker (rode cirkel) in het midden op zat. Niet dus.

1 like

Ja die rode cirkel is een decimeter schaal (0-100):

14 likes

Mooie verzameling :smiley:

Jij weet dat je onzin uitkraamt :joy:

2 likes

Mooi verhaal over zeven Breitlings! Herstel, acht Breitlings😀!

Vanwaar deze stelling?

Als je speurt…Is deze niets voor je? Ben aan het twijfelen hem te flipperen. Komt met staal en rubber…


7 likes

Jeugdige onbezonnenheid van TL -1 :joy:

2 likes

Zet hem gewoon te koop man.
Een topic openen met de tekst dat je twijfelt en nu weer dit.

Jij twijfelt niet meer en je bent er gewoon aan toe. Stop met het pluggen en vissen naar een koper en hoppa gas er op, in het blauw. Daarna je grail kopen.

Heb ik in het verleden ook gedaan en het blijft kriebelen tot je het een keer hebt gedaan. Je kan altijd weer terug.

5 likes