Ik zie dat er bij mijn sluiting 2 pinnetjes uitsteken
klopt dat als ik het terug wil brengen schiet het weer terug?
Ja dat is normaal. Dat is een pushpin.
FTFY
Hoort niet uit te steken.
Nee dat is niet normaal, er zit een verkeerde pushpin in.
Ook niet omdat het een oude breitling is.
Ik zag op internet dat er meerdere dat hebben.
Gaat om een breitling aerospace
Voor mij, maar dat ben ik, doet een push pin niet af aan de originaliteit van een horloge. Ik denk dat deze pin niet origineel is geleverd bij het horloge. Ik heb zelf de repetition minutes en die heeft geen uitstekende push pin bij de sluiting. Maar die van mij is sowieso geen full set.
Volgens mij prima te verkrijgen bij de dealer maar daar heb ik geen ervaring mee.
In 2000 zal het horloge wel de correcte pin gehad hebben. Nu zijn we 23 jaar later…
Je batterij is ook niet meer origineel toch.
De pin vervangen door een correcte zal toch eenvoudig kunnen vermoed ik.
Welke bandpen heb ik dan nodig horloge is 20mm bandaanzet bandpen dan dus ook?
Het gaat meer om de vorm van het uitstekende deel. Maar even heel praktisch, je kunt het uitstekende deel gewoon met een kniptang een stukje inkorten hoor. Zo spannend is het allemaal niet.
Zou ik niet doen, de kans dat je de pushpin beschadigd of kapot maakt is groot en je krijgt scherpe randen, dan heb je pas echt een truien sloper om je pols.
Welnee, en een scherp randje kun je desnoods een beetje bijschuren.
Het steekt 1/3 van een millimeter uit. Ik zie überhaupt het probleem niet aangezien het absoluut geen kwaad kan.
Of gewoon de juiste pushpin’s erin laten zetten.
Juwelier gesproken.
En als het een probleem is kan ik het laten veranderen.
Ik vind het prima zo het stoort niet en geeft geen problemen met dragen.
Het is een prachtig horloge na al die jaren en dan nog in full set wat wil je nog meer.
Er zijn meerdere breitlings die het hebben en die zijn niet eens in full set.
Dus ik het draag het met veel plezier
Uiteraard
Als dat voor jou de juiste keuze is dan is het fijn dat de onvolkomenheid is opgelost
De oplossing kost volgens mij twee keer niks, ik had hem bij de juwelier achtergelaten.
Maakt niet uit, we zijn allemaal verschillend
Een puspin kost een paar euro en zit er binnen 1 minuut in.