Breitling vraagje

Hoi,

Ik ben mij een beetje aan het orienteeren voor een breitling klokje. Geeft het breitlings die een transparante achter deksel hebben waardoor je het uurwerk kunt zien?

Volgens mij niet maar… helemaal zeker ben ik ook weer niet.
Ik heb er nog nooit een gezien in ieder geval!!

Volgens mij bestaan die niet.

Groet

Marc

Breitling heeft/had (?) die zéker, maar dat waren dan LE ( Limited Editions ) die nog duurder waarden dan de “gewone” Breitlings.

Ron op Watchuseek heeft bv. zo’n Navitimer.

Ze zullen wel te vinden zijn, maar wie ze heeft zl ze beslist niet zonder slag of stoor weg doen. :wink:

Maar je kan ook opteren voor een mooie gesloten achterwand. De B1 heeft bv. een achterwand in de vorm van een vliegtuig-rotor. Dit is dan de resonantie-kamer voor het alarm. Nu ja, de B1 is ook al discontinued. Bij Burger staat er nog eentje te koop dacht ik. Maar imho nogal prijzig.

Je hebt helemaal gelijk, zie de rechter op deze foto:

ik heb namelijk een onduidelijke foto ontvangen en vraag mij af of dit wel een echte breitling kan zijn logo staat er wel in.

Nee, is geen echte.
Tussen de deksel en het(chinees) uurwerk is een plaatje aangebracht met wat inscripties.
Is geen originele Breitling.
(Of het is een uitvoering die ik nog nooit gezien heb)

gr Ron

peter-2010 Schreef:

ik heb namelijk een onduidelijke foto ontvangen en
vraag mij af of dit wel een echte breitling kan
zijn logo staat er wel in.

http://members.home.nl/e.gubbels/Pictures/P220110_
22.04%5b01%5d.JPG

Oei, die is nog nepper dan nep !!! :smiley:
Wat een wangedrocht…

Volgens mij staat daar niet “Breitling” op, maar “Bejin” ! ! ! :smiley:

Er is maar 1 model geweest met een transparante deksel en dat was de Chronoracer model nummer A69348 met caliber 69

Bedankt misschien toch maar even naar de beurs gaan zondag.

Het Holy linkje:

http://www.breitlingsource.com/articles_exhibition.shtml

Nu kan het niet meer misgaan … :wink:

peter-2010 Schreef:

ik heb namelijk een onduidelijke foto ontvangen en
vraag mij af of dit wel een echte breitling kan
zijn logo staat er wel in.

Mijn god, hier klopt echt helemaal niets van. Ik zie geen enkel kenmerk dat ook maar op Breitling lijkt. ::o

Bedankt, het linkje kon ik al.

Heb vandaag toch een vrij nieuwe Aeromarine Chrono Colt kunnen scooren op de beurs.