Had een setje breitling openers op A… besteld maar helaas past niet…
Weet iemand een goed setje die wel past ?
Had een setje breitling openers op A… besteld maar helaas past niet…
Weet iemand een goed setje die wel past ?
Voor een B67350
Ook lang aan het zoeken geweest maar nergens gevonden voor een nette prijs… Vaak moest je ineens volle pot betalen voor een hele set.
Geprobeerd met zo een bal, maar alles zat te vast.
Trots opzij gezet en naar een horlogemaker gebracht die batterij, dichting en lektest deed voor amper 25€
De vakman / vrouw opzoeken en zonder onnodige beschadigingen de wissel laten uitvoeren.
Dit setje is zo niet te koop maar bied de oplossing:
Hoe bied het een oplossing als t niet te koop is ?!?
Rubberbal of van die suction inzetten voor caseopener?
Dwingt je naar een expert te gaan ipv zelf te beunen.
Breitling Certified horlogemakers mogen dit kopen, rechtstreeks uit Grenchen. Er zijn alternatieven; heb zelf ook een aantal B-merk Breitling doppen maar heel eerlijk gezegd, het past voor geen meter. En dan heb ik nog een stapje hoger dan Ali-kwaliteit gekocht. Echt goed passende doppen van bijvoorbeeld Horotec e.d. zijn wel te koop; maar dan zit je zo op 8 a 9 tientjes per stuk. En je weet nooit welke maat je nodig hebt - bij Rolex heb je eigenlijk aan 2, hooguit 3 maten genoeg.
De rubberbal = nope , had er 1 geprint maar niet stevig genoeg , het randje is erg dun om grip te pakken…
beunen ? pardon ? = de hobbyist neemt er meer de tijd voor en levert menig maal beter werk af…
Mijn toolset voorziet echter niet in deze kastopener… dus vandaar op zoek
tja , hoef ze ook niet allemaal , 1 voldoet voorlopig, wil de kast en band ook mooi schoonmaken in de ultrasoon , liefst zonder uurwerk
Je bent hier 4 jaar en hebt nog TL-1. Je hebt 177 likes gekregen en er nog niet 1 gegeven. Zo kom je niet verder, en zo ga ik je ook niet verder helpen.
Moet ik me verantwoorden dat ik de hobby even opzij heb gezet en niet elke week op horloge forum kijk en likes geef ?!
Beetje vreemde reactie van je…
Je overweegt toch niet om de kast met uurwerk in de ultrasoon te stoppen?
Haha nee Ruud ! Vandaar de smiley er achter
Ik wil hem weer netjes schoon hebben en gelijk een paar krasjes wegwerken
Hier heb je hem… voor +/-750 euro en hopelijk zit de juiste maat er tussen…(Geen originele Breitling set)
Composition:
4 inserts with 13 edges
2 inserts with 14 edges
12 inserts with 15 edges
1 storage case
Best processing quality - Made in Germany!