Breitling is voor een hoop mensen ivm de diameter een groot horloge wat de aandacht behoorlijk kan trekken en daardoor “patserig” kan overkomen.
Maar als je de functies bekijkt van een navitimer, dan kun je je alleen maar verbazen hoe functioneel dat horloge is en hoeveel jaar hij zo goed als ongewijzigd wordt gemaakt.
Nog even getwijfeld tussen deze Superocean Heritage en een Omega Planet Ocean, maar toen deze gekocht. Geen moment spijt van en inmiddels al 3 jaar vrijwel dagelijks om mijn pols
Breitling is voor een hoop mensen ivm de diameter
een groot horloge wat de aandacht behoorlijk kan
trekken en daardoor “patserig” kan overkomen.
Maar als je de functies bekijkt van een navitimer,
dan kun je je alleen maar verbazen hoe functioneel
dat horloge is en hoeveel jaar hij zo goed als
ongewijzigd wordt gemaakt.
ik wilde juist een opzichtige breitling, omdat dat zo typerend breitling voor mij is. een superavenger vind ik bijv rete stoer. maar met de vliegeniers link van de emergency ben ik voor de laatste gegaan. en dat nog wel de bling bling mission uitvoering. zo fout kan ie zijn, maar toch ook weer onwijs leuk.
gisteren trouwens op pawnstars (of hoe dat pandjes programma ook mag heten) iemand gezien die zn ouwe blauwe emergency wilde verkopen. kreeg ie mooi 4000 dollar voor. pandjes baas zou em.vvoor.iets van 5000 verkopen… toch leuk om te zien dat ze voor aardige prijsjes van de hand gaan.
Niemand kijkt zo veel op zijn eigen klok als jij,en wat een ander er van vind dat staat hem vrij !
Je hebt zelfs mensen met een gouden Rolex om daar lachen wij (breitling fans) toch ook niet om…