Breitling

dmc Schreef:

XXoF Schreef:

dmc Schreef:

XXoF Schreef:

Ik heb vroeger veel Breitlings gehad
(Chronomat,
Aerospace, Colt, B2, Colt GMT etc.)
uiteindelijk
allemaal verkocht aan diverse forumleden.

Vooral de ontspiegelde glazen, zware
kwaliteit
en

net dat beetje extra bling spraken me aan
en
ik

moet zeggen dat het merk me is blijven
boeien.

Vandaag een knoop doorgehakt en binnenkort
ga

ik

er na lange tijd weer een aan mijn huidige
verzameling toevoegen :smiley:

Ik denk dat ik al weet welke :slight_smile: (tu)

Dat zou best eens kunnen kloppen :slight_smile:

Is het al helemaal rond? Ik twijfel zelf ook nog
namelijk…

We zijn eruit, moet alleen nog even kijken of ik hem kan ophalen Of dat hij verstuurd kan worden.

We zijn eruit, moet alleen nog even kijken of ik
hem kan ophalen Of dat hij verstuurd kan worden.

Gefeliciteerd! Hij is prachtig en ik heb geen dilemma meer! Het is weer rustig in het koppie!

Breitling is voor een hoop mensen ivm de diameter een groot horloge wat de aandacht behoorlijk kan trekken en daardoor “patserig” kan overkomen.
Maar als je de functies bekijkt van een navitimer, dan kun je je alleen maar verbazen hoe functioneel dat horloge is en hoeveel jaar hij zo goed als ongewijzigd wordt gemaakt.

Weten jullie wellicht ook wat de nieuwprijs van een dergeijke Superocean was?

Gr.

Marcel

Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een Superocean a13340 van 5a6 jaar oud met alle papieren en doos?

Wat tellen jullie uberhaupt voor de afschrijving van Breitling?

Gr

marcel

Ik wilde al langer een Breitling kopen, maar vond ze steeds te opzichtig als ik er serieus naar ging kijken … totdat ik deze tegenkwam

Nog even getwijfeld tussen deze Superocean Heritage en een Omega Planet Ocean, maar toen deze gekocht. Geen moment spijt van en inmiddels al 3 jaar vrijwel dagelijks om mijn pols :slight_smile:

Marcel71 Schreef:

Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een
Superocean a13340 van 5a6 jaar oud met alle
papieren en doos?

Wat tellen jullie uberhaupt voor de afschrijving
van Breitling?

Gr

marcel

Vind ik wat moeilijk te zeggen, maar ik kon er 1 kopen voor 1600 euro en dat had ik er wel voor over.

Dat is ook een beauty!

Rob76 Schreef:

Breitling is voor een hoop mensen ivm de diameter
een groot horloge wat de aandacht behoorlijk kan
trekken en daardoor “patserig” kan overkomen.
Maar als je de functies bekijkt van een navitimer,
dan kun je je alleen maar verbazen hoe functioneel
dat horloge is en hoeveel jaar hij zo goed als
ongewijzigd wordt gemaakt.

ik wilde juist een opzichtige breitling, omdat dat zo typerend breitling voor mij is. een superavenger vind ik bijv rete stoer. maar met de vliegeniers link van de emergency ben ik voor de laatste gegaan. en dat nog wel de bling bling mission uitvoering. zo fout kan ie zijn, maar toch ook weer onwijs leuk.

gisteren trouwens op pawnstars (of hoe dat pandjes programma ook mag heten) iemand gezien die zn ouwe blauwe emergency wilde verkopen. kreeg ie mooi 4000 dollar voor. pandjes baas zou em.vvoor.iets van 5000 verkopen… toch leuk om te zien dat ze voor aardige prijsjes van de hand gaan.

Nooit opgevallen dat al die “pawn” programma’s grotendeels in scene zijn gezet en dat het helemaal niets met de realiteit te maken heeft?

Staged reality heet dat :#

Niemand kijkt zo veel op zijn eigen klok als jij,en wat een ander er van vind dat staat hem vrij !
Je hebt zelfs mensen met een gouden Rolex om daar lachen wij (breitling fans) toch ook niet om…