Breitling

Is het volgende type Breitling bij jullie bekend, wordt voor 70 euro op marktplaats ( Katja uit Geleen ) nieuw aangeboden, het is een afgerond vierkant type, zilver metaal, opvallende bruine wijzerplaat, koper streepjes als cijfers met blauwe wijzers en 3 kleine wijzerplaatjes dag-maand-sec.

Ik denk dat je deze bedoelt?

Wel apart dat zoiets nieuw in de winkel ruim duizend euro kost, en hier nog geen eens 100euro. Wat denk jij er zelf van? :slight_smile:

Een (echte) Breitling koop je niet voor € 70, –
Maar als je hem mooi vindt… :sunglasses:

ik zeg; henrik, werk aan de winkel…!

groet, frank.

Lijkt me geen replica of kopie, maar gewoon een lelijk ding met een Breitling logo erop.

hij is alweer verwijderd zeker verkocht aan een echte verzamelaar.
gr oscar

Bedankt voor de reactie`s, 2 van de 3 Breitling staan noch te koop op marktplaats ( zoek naar Breitling Geleen )
Maar de verkoper heeft de tekst iets aangepast ;
"mooie breitling herenhorloge is splinternieuw
imit.
aparte bruine wijzerplaat nog niet gedragen geweest kan afgehaald worden in geleen kan eventueel ook verzonden worden"
IMIT. ? zou dit imitatie betekenen ?, toch maar even verder zoeken.

astro Schreef:

Bedankt voor de reactie`s, 2 van de 3 Breitling
staan noch te koop op marktplaats

Bedoel je nou dat ze er nou wel of niet meer op staan? :wink:

Jaap Willem Schreef:

Bedankt voor de reactie`s, 2 van de 3 Breitling
staan noch te koop op marktplaats

Bedoel je nou dat ze er nou wel of niet meer op staan?

"staan nog steeds op marktplaats"
Jou horloge`s lopen zeker noch voor noch achter en ik zit nog altijd naar een nieuwe te zoeken (-:

Mijn hrloge’s lopen prima op tijd. :wink:

Maar ff serieus. Ik zou voor dat bedrag geen nepperd kopen maar gewoon een mooie en degelijke Seiko oid. Vanaf 55euro zijn die al te kkrijgen. :slight_smile: