Breitling

Hallo,
Ik schrok me rot. Ik heb al 30 jaar een horloge in de kast liggen. Blijkt een zeldzaam exemplaar te zijn.
Het is een Breitling Unitime. De band heb ik ooit laten vervangen door een gewone band. Stom!!!
Maar wist ik veel! Bij het zoeken op internet vragen ze 2800 euro voor een dergelijk horloge.
Eigenlijk heb ik er niks mee. Ik heb er jarenlang mee gedoken. Het loopt overigens nog goed. Maar je kunt wel zien dat het gebruikt is. Een nieuwe stalen band kost 960 euro. Dat ga ik dus niet doen. Ik wil het evt verkopen,want dragen doe ik het niet meer. Veel te groot. Maar ik heb ook al jarenlang mijn zinnen gezet op een gouden horloge/band. Misschien wil iemand ruilen? Of hebben jullie betere ideen? Er staat een foto van eenzelfde horloge op www.ArtofTime.com
Groet Frits

Hoi Frits,
Breitling heeft vele ‘unitime’ modellen gemaakt. sommige zijn zeer gezocht , andere zijn nog steeds nieuw (NOS) te koop voor net over de $1400 . de verschillen in prijs zijn vooral te danken aan de gebruikte wijzerplaat en uurwerken

Als je echt interesse wilt kweken voor je horloge zou ik een duidelijke foto plaatsen op het ‘horloge markt pagina’ en kijken welke reacties je krijgt of op marktplaats

m vr gr
-Rene

p.s. wat een grote winkel in de USA vraagt voor zijn horloges (Art of time) is wat anders dan wat ze er daadwerkelijk voor krijgen , ze geven vrij makkelijk korting en onderhandelen is heel normaal in de USA
Ook zal een particulier in nederland minder voor zo’n horloge krijgen (denk ik)

Dat is een waarheid als een koe.
Tussen vragen en krijgen is er nog steeds een héél groot verschil !