Zo, mijn beurt om misschien eens met de grond gelijk gemaakt te worden.
Uit een complete boedel, zonder papieren.
Ik heb het niet in het echt gezien, alleen deze zelfde foto’s en ik ben niet bekend genoeg met het merk.
Roept u maar.
Zo, mijn beurt om misschien eens met de grond gelijk gemaakt te worden.
Uit een complete boedel, zonder papieren.
Ik heb het niet in het echt gezien, alleen deze zelfde foto’s en ik ben niet bekend genoeg met het merk.
Roept u maar.
Hardstikke nep de dubbele 60 minuten counter verraadt het al
Ik ga vast iemand lichtelijk teleurstellen
Gezien op de enige foto van de voorzijde waar je iets mee kan.
Wat een beroerde foto’s zeg. Vooral die laatste. Valt echt helemaal niks op te zien. Voor zover ik het kan zien is deze Breitling hartstikke nep.
Fake.
Dat ik het met 1 slechte foto zie zegt al genoeg. Zonder twijfel nep
Wat een verschrikkelijk lelijk nepding
Dat die nep is is 1 ding. Maar dat iemand anno 2022 nog steeds zulke slechte foto’s maakt vind ik om te huilen.
Dan maar een high-res foto van een echte Breitling!
Tijdmachine? Wat mij verder opvalt is dat het eigenlijk altijd Breitlings zijn die worden gevonden in een schoenendoos etc, in dit soort topics. Blijkbaar was dit merk jaren geleden erg populair op de diverse boulevards in Spanje, Turkije, Griekenland etc.
Pijnlijk, je hebt gelijk! Wordt echt tijd dat ik een perpetual Patek ga kopen.
De gravure 'high quality ’ verraadt alles
De pushers zie je het al aan van 10m ,zijn normaal mooi toprond ,deze zijn bijna plat aan het eind ,zeer slechte copy dit .dus helaas geen chinees vanavond .
Die is behoorlijk nep de kleur is ook behoorlijk afwijkend van het origineel.
Ik dacht dus exact hetzelfde. Nooit een oude Patek, VC, JCL, Rolex etc die gevonden wordt, of noem eens wat anders. Als ik dan nephorloges ga fabriceren, might as well die merken toch…
Vandaag de dag zal niemand meer een neppe Breitling maken of kopen, of mis ik iets…?
Ja. De wereld buiten HF.
Met zo’n foto’s ga ik ook twijfels krijgen of je camera niet nep is?!
Zou ik dat inmiddels ook doorhebben?
Ik was al blij dat ik alles geplaatst kreeg via een telefoon. De slechte er tussenuit halen is voor mij hogere wiskunde.
Jawel hoor, dat heet spelen met scherptediepte
Deze “fotograaf” heeft alleen nog wat lessen nodig.