Breitling

image

Vraagprijs 1700 , vinden jullie dat het geld waard full set
Ik wil hem evt overnemen voor 1550 , is een 44 mm

1 like

1550 zou wel netjes zijn hoor.

1 like

Jaa de vraagprijs is in mijn ogen al erg netjes.

2 likes

Eerst een horloge te koop zetten en nu vragen om een taxatie. Lekker bezig! :joy:

Wij zijn echter geen taxatie-forum. Als je wilt weten wat iets waard is, kan je een taxateur raadplegen of op google vergelijkend materiaal zoeken.

2 likes

Wat vind je zelf?

1 like

Vraag gewoon een mening , wat mag hier wel eigenlijk . :laughing:

Ja als je de regels nou een keer leest voordat je hier iets post kom je er vanzelf achter. Op jouw manier ook. :joy:

En ik verzin het niet zelluf he! Iemand hier zegt wel eens “het is hier geen democratie!”. :rofl:

3 likes

Regels heb ik gelezen , van de TH gaf ik alleen aan dat die evt te koop is , en van de Breitling vraag ik een menig ,denk dat ik dan nog binnen de regeltjes val en zo niet hoor ik het wel

1 like

Nou bij deze, nee je valt er net buiten :nerd_face:

• het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • ** dit geen taxatieforum is;**
  • je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • ** goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;**

Tip, steek hem als ‘gedragen’ in je chrono24 collectie, en je krijgt een ruwe schatting van prijs te zien.

Daarnaast, als je hulp wil van deze nerd community: veel mooie foto’s voorzien.

1. We zien dat graag
  2. Er zal met veel plezier meegezocht worden of alles in orde lijkt
1 like

Volgens mij is dit de 41mm. Als doos en papieren er bij zitten heb je voor de vraagprijs al een nette deal.

Volgens mij is een Breitling A17388 een 44 mm.

Dat klopt. Maar als je naar wijzerplaat kijkt lijkt het mij een 41.

1 like

Ligt er ook aan of ie ooit service heeft gehad. Zonder beurt en op leer 1700 reëel.

1 like

Gekocht :smiley:

7 likes

Is 44

Staat goed man! Geniet ervan :facepunch: :sunglasses:

1 like