Breitling

Goedendag,

Als ik zo vrij mag zijn wil ik graag een beroep doen op de kennis over horloges die jullie beschikken.
Uit een erfenis heb ik een breitling gekregen met het typenummer: d13022 (en eronder staat: 221)
Ik wil het horloge eigenlijk niet wegdoen maar ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar de waarde van het horloge.

Ik heb verder geen idee welke type het is, misschien dat iemand mij verder kan helpen of een site kan aanbevelen waar ik op zoek kan gaan naar het soort horloge.

Alvast hartelijk bedankt,

Maarten Jansen

Hi Maarten,

Volgens mij is het een Breitling Navitimer gemaakt na 1980 , moeilijk om er zonder foto’s meer van te zeggen,
voor vergelijking zou je eens op eBay USA of Duitsland kunnen kijken

groet, André

Bedankt voor de reactie!

Ik heb een 2 tal foto’s van het horloge. Maar ik krijg de afbeeldingen niet in dit bericht gekopierd helaas.
Is het misschien mogelijk dat ik ze naar u email opstuur, het is een foto van de voor en de achterkant.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Maarten

foto’s plaatsen kan hier op horlogeforum alleen via bijv.www. photobucket daar plaats je je afbeeldingen.(gratis)
die afbeeldingen plaats je vervolgens weer hier via een [img] html code in je bericht.

je kan ze ook emailen naar mij: altexglas@planet.nl zet ik ze wel op het forum.

groet, André

Is het deze?

Op http://www.navitimer.net staan de foto’s van de (meeste) versies van de Navitimer: misschien kun je 'm daarmee even vergelijken.

Het typenummer doet vermoeden dat het inderdaad een “nieuwe” Breitling is (van na 1980, dus)

Benieuwd naar de foto’s…!

Dit is een Breitling Navitimer met gouden lunette (A = Staal, D = gouden lunette)
bouwjaar tussen 1995 en 2000 (na 2000 staat er een ‘3’ op de 3e cijfer locatie)
waarde tussen 1500 en 2200 euro, afhankelijk van wel/geen papieren , wel/geen service beurten gehad, beschadigingen etc etc
zeer mooi en geliefd/gewilt horloge