Wat nou als jullie allemaal kijken en de leukste modellen delen… dan kan ik vanmiddag lekker van de zon genieten.
Dank u !
Eens kijken of ze in die presentatie dan ook verder in gaan op het verder verarmen van het merk. Kwaliteit omlaag en prijs omhoog. Sorry voor het cynisme maar zo een mooi merk met een rijke geschiedenis die echt de verkeerde kant op gaat. En nee ben zeker geen expert, just my 2 cents…
Ze zullen serieus gas gaan geven, ze zijn nu eigendom van CVC, een venture capitalist.
Die pompen er nu geld in om dmv van de de drie p’s omzet te verhogen de waarde van het bedrijf te verhogen en nog belangrijker perspectief op nog betere resultaten in de toekomst, Zodat het bedrijf verkocht kan worden en ze daarmee een bak aan geld verdienen.
Ze zetten de komende jaren vol in op “heritage” haken daarmee aan op de vintage trend die speelt in de westerse markt.
Daarnaast zullen ze ook modellen die meer voor de aziatische en midden oosten markt ontwikkelen.
Verhaal over de verzamelaars die met de volgens hen meest iconische Breitlings zijn ingevlogen in 2018/2019 voor inspiratiemeetings is geloof ik wel bekend hier.
Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken, maar als ze goed naar de marktsegmenten hebben gekeken en hun producten en marketing goed op afstemmen denk ik dat Breitling de komende jaren het weleens goed zou kunnen doen.
Overigens zie ik diezelfde lijn bij TAG Heuer, beginnen ook hun heritage lijn uit te breiden en de andere lijnen meer te enten op bepaalde marktsegmenten.
Alles wat dit horloge merken nog kunnen doen is teruggrijpen op Heritage.
De technologie is obsolete… en dat zal het blijven.
Ik vraag me ook af of we echt zitten te wachten op meer en betere horloges, of meer het soort nostalgie naar vroeger.
Die rainbow variant lijkt mij niet nodig. Wat een lelijk ding.
Gaaf! Erg fraai!
Over twintig jaar is dit het model wat iedereen wil hebben omdat op het moment van release iedereen het een lelijk ding vond…
Kanshebber voor lelijkste band van het moment. Getverdemme… Maar zo zie je maar weer; Smaken verschillen.
Zeker mooi
Ik vind 'm ook zeer geslaagd.
Die bezel vind ik echt top Datum zit ook mooi daar
Duikers en 100m WR…ik snap dat echt niet hoor. Krijg daar de griebels van.