Vanmiddag om 14:00 maakt Breitling met een online presentatie de nieuwe 2020 collectie bekend.
Gepresenteerd door CEO George Kern.
Voor de liefhebbers/thuiswerkers/quarantaine zitters is dit live te volgen via:
Vanmiddag om 14:00 maakt Breitling met een online presentatie de nieuwe 2020 collectie bekend.
Gepresenteerd door CEO George Kern.
Voor de liefhebbers/thuiswerkers/quarantaine zitters is dit live te volgen via:
Thanks for the heads up!
Ben benieuwd of er wat leuks tussen zit
Jij benieuwd naar Breiting moet niet gekker worden
Ik ben ook wel benieuwd welke richting ze opgaan…
Niet mijn merk maar in deze tijden is elke vorm van horlogeafleiding welkom. Dank derhalve. Wat zou het mooi zijn als ook wat andere grote jongens het op korte termijn zo gaan doen.
Deze toch, of komen ze met andere modellen?
Nee klopt ook, zeker erg mooie horloges maar dacht jij zit meer in de Rolex/AP hoek
Deze is leuk. Maar waarom zo Schwarzenegger 48mm?
https://www.breitling.com/nl-en/watches/superocean/superocean-automatic-48/V17369241L1/
Is wel jammer inderdaad
Thanks, ik ga eens kijken. Nu vind ik alles behalve oudere navitimers lelijk van Breitling maar ik laat me graag verassen.
Op Instagram staat een teaser van de modellen. Deze zien er anders uit dan de modellen die nu nieuw op de website staan.
Altijd grappig hoe snel mensen je in een hokje stoppen, en dan oprecht verrast zijn als je buiten dat denken gaat
Sorry van gisteren Connie boy
Is dat gelijk hokjes denken, was serieus over het feit dat ik verbaasd was dat hij dat ook interessant vond, lijkt me toch een hele andere smaak vandaar…
Niks geks en zeker niet hokjes plaatsen of negatief…
Haha geen probleem hoor, het zijn inderdaad twee uitersten die ik in mijn smaakpalet verening dezer dagen
Ook niet negatief bedoeld, is menselijk om automatisch bestaande connecties te maken. Maar hoeft dus niet zo te zijn, iemand die graag een Rolex koopt kan morgen zo maar even met een Invictaatje rondlopen, of wél om 10 cent korting geven in de supermarkt. Of ook een Breitling leuk vinden. Of zweren bij shampoo van schwarzkopf. Of…
Bedoel je de Rouleaux bracelet?
Rouleaux band = bullet bracelet idd…