Bremont Airco Mach 3

Te koop of te ruil:

Merk en model: Bremont Airco Mach 3
Diameter: 40mm
Leeftijd: onbekend, NOS aangekocht
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2025
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, etui, blanco garantiekaart (Jij zegt: ‘sketchy as f*ck’, ik zeg: ‘maar wel lekker betaalbaar’. En je kan de garantie zelfs nog lekker op je eigen naam laten zetten.
Verzendkosten inclusief
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Bremont BE-92AE (ETA 2892) chronometer
Prijs: 1400 euro. Ruilen mag ook, maar dan wel 1:1, gebaseerd op een realistische inschatting van de waarde van jouw horloge.

Tof vliegershorloge met chronometeruurwerk, eigen smoel, gehard stalen Trip-Tick kast met zwarte DLC barrel, 12,5mm dik, 20mm lugs. Ik wil niks afdoen aan de kwaliteit van andere horloges, maar als deze Bremont een mond had, at hij IWC Mk’s voor het ontbijt. En dat voor de prijs van een tweedehands fiets.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes