Bremont only

Hartelijk goedemiddag mede horloge liefhebbers,

Op het gevaar af een vrij eenzaam draadje te starten, leek het me toch leuk om een “Bremont only” te beginnen. Een vrij jong merk dat zich enthousiast probeert te onderscheiden en waarvan ik momenteel met veel plezier een S501 duiker draag.

Komt u maar en mocht dit niet van de grond komen, hebben we misschien het kortste “only” topic ooit te pakken. :slightly_smiling_face:

Ik wens u alvast een fijn weekeinde! :tada:

29 likes

Prachtig model Chris. Ik kijk ook al langer naar het merk. De S301 bijv. Het kleine broertje. :smiley: Ze maken mooi spul en de techniek is top (o.a. gehard staal zoals Damasko / Sinn). Vind wel de prijzen vaak wat fors. Maar alleszins leuk merk iig. :+1:

7 likes

De S301 is ook een schitterend horloge! :heart_eyes:
Maar ja, je kent mijn pols omvang en mede daarom is het de S501 geworden. :sweat_smile::+1:

1 like

Ah 43 vs 40 idd. Verder identiek qua techniek en uurwerk lijkt mij? Die case blijft erg apart…gaaf. Mooi hoor!

Damn it…moet ie toch weer op de lijst. :innocent:

1 like

Mooi horloge man! Ik vind het een prachtig merk. Je moet ze in je handen hebben gehad om ze op waarde te schatten. Plaatjes van mijn exen voor de sfeer:

7 likes

Hetzelfde uurwerk (verfraaide Sellita), sandwich kast e.d. maar idd een andere diameter en in ieder geval een andere plaatsing van de kroon.

Deze draagt ietwat hoog maar qua kroon erg comfortabel overigens. :ok_hand:

4 likes

Ah dat had ik idd nog niet gezien…beslist een ander ontwerp. Fraai!

@JackW leuk zeg…wist niet (meer) dat jij er al een aantal hebt versleten. :ok_hand:

Ps die eerste staat nu bij Jaap?

1 like

Die middelste vind ik wel een leukie, welke is dat?

1 like

Helemaal eens, foto’s doen ze geen recht.
Schitterende exen hoor! :ok_hand:

1 like

Klopt helemaal. Was voor mijn pols toch net aan de grote kant, maar ga hem vooral eens passen bij Jaap. :+1:t2:

De Broadarrow. Dat vond ik zelf uiteindelijk ook de fijnste denk ik. EDIT: de Broadsword. De monopusher chrono uit dezelfde collectie heet Arrow.

2 likes

Dat zou zomaar eens kunnen idd…

1 like

Ik vind dit echt een gaaf merk. Vooral deze de Project Possible :star_struck::drooling_face:

Schitterende horloges

7 likes

Prachtig inderdaad! :heart_eyes:

2 likes

Vind deze ook zeer gaaf, de prijs een stuk minder…

4 likes

En weer dat tikkie eigenwijze erin, heerlijk! :smiley::+1:

2 likes

Of het echt gebeurd is, of pure marketing; het is te charmant om kapot te checken

4 likes

Haha…exact mijn gevoel toen ik dat las.

1 like

Prachtig toch en het zou me niet verbazen als het nog waar is ook. :slightly_smiling_face: Apart stel hoor die broers en hun vader heeft geloof ik een vliegtuig in z’n voortuin gebouwd.

Ik heb wel eens wat meningen gelezen dat ze wat hard op zoek zijn naar de opbouw van heritage ivm de jonge leeftijd van het bedrijf en mocht dat zo zijn; creatief zijn ze zeker. :+1:

2 likes

Mooi horloge en leuk merk (marketing verhaal vind ik nogal knullig overkomen, als het al waar is uiteraard), heb er een tijd naar zitten kijken en ben wezen passen. Vind de aan de prijs, maar gelijk bij de kassa is er al een flinke korting te bedingen. Misschien hak ik de knoop ooit door.

1 like

Hey joh pannekoek…hij is weer wieberen? :see_no_evil:

Namens Daffie…thx :rofl: Ik ben zondag meteen ff naar Jaap. :muscle: :grinning:

2 likes