Op het gevaar af een vrij eenzaam draadje te starten, leek het me toch leuk om een “Bremont only” te beginnen. Een vrij jong merk dat zich enthousiast probeert te onderscheiden en waarvan ik momenteel met veel plezier een S501 duiker draag.
Prachtig model Chris. Ik kijk ook al langer naar het merk. De S301 bijv. Het kleine broertje. Ze maken mooi spul en de techniek is top (o.a. gehard staal zoals Damasko / Sinn). Vind wel de prijzen vaak wat fors. Maar alleszins leuk merk iig.
Mooi horloge man! Ik vind het een prachtig merk. Je moet ze in je handen hebben gehad om ze op waarde te schatten. Plaatjes van mijn exen voor de sfeer:
Prachtig toch en het zou me niet verbazen als het nog waar is ook. Apart stel hoor die broers en hun vader heeft geloof ik een vliegtuig in z’n voortuin gebouwd.
Ik heb wel eens wat meningen gelezen dat ze wat hard op zoek zijn naar de opbouw van heritage ivm de jonge leeftijd van het bedrijf en mocht dat zo zijn; creatief zijn ze zeker.
Mooi horloge en leuk merk (marketing verhaal vind ik nogal knullig overkomen, als het al waar is uiteraard), heb er een tijd naar zitten kijken en ben wezen passen. Vind de aan de prijs, maar gelijk bij de kassa is er al een flinke korting te bedingen. Misschien hak ik de knoop ooit door.