Brew watches only

Ik zat ernstig te twijfelen tussen de copper (mooiere layout zonder datum) en de groene (mooie kleurstelling en mooi patroon op de dial, maar die datum vind ik dus minder charmant). Ook wat ‘principiële’ bezwaren om mee te gaan op de hype train van de groene dials. De groene dial is nu niet meer beschikbaar.

De keuze is voor jou gemaakt, want de groene versie is niet beschikbaar :wink:
Maar zonder gekheid, de koperen ziet er wel gaaf uit!

op het moment van twijfel en keuze waren ze nog beide beschikbaar. De vraag is nu wat de NA zal worden :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Inmiddels niet meer in mijn bezit, maar heb Brew altijd een sympathiek merk gevonden. Zit nog steeds vaak met een schuin oog naar de website te kijken en die metric is heel gaaf.

Sta op de lijst voor als die weer in stock is maar ze gaan elke erg snel weg.

1 like

Even wat vrijdagmiddag filmpjes voor de BREW fans! Of zij die toevallig op dit topic terecht zijn gekomen.

Thx Roel, kijkvoer voor de vrijdagavond. Of klink ik nu wel heel erg als een Brew-adept :slight_smile:

Om het tegendeel te bewijzen kom ik dit weekend met een snelle NA, niet uit het Brew-kamp

Gisteren bezorgd, mijn eerste independent, Indy, microbrand horloge. Moet alleen nog ergens de band op maat laten maken. Ik vind hem erg leuk.

11 likes

Gefeliciteerd en welkom bij het nog kleine clubje van Brew-dragers :sunglasses:


Kijk hem flexen in de voorjaarszon!!

10 likes

Doe dat nou niet, dan krijg ik toch een beetje spijt dat ik niet de groene besteld heb. De mijne moet ik nog 2 maanden op wachten…

1 like

Hahaha, sorry hoor, ben nog steeds verrast door de shine die de kleinste, zowel letterlijk als budgettair, uit mijn collectie pakt. Wat een bang for the buckss!

Is hij reeds binnen?

Deze ook al een paar keer online gezien maar nog steeds sold out op de website :grin:

1 like

Nee, nog niet. Gisteren wel een berichtje gehad dat de laatste kwaliteitschecks plaatsvinden en dat ze voor het einde van de maand verstuurd worden! Dus het wachten is bijna voorbij!

Ik ben benieuwd :grin:!

Ik ook :grin:

Ik heb volgens mij een alarm gezet op de website, toen was het vrij makkelijk. Zat erg te twijfelen tussen de copper/salmon en de groene wijzerplaat. Ben toch voor de no-date option gegaan.

Het is een verassend leuk horloge, waar ik met het goede weer vaak naar grijp.

Whoop whoop!

4 likes

Bring ze maar on die wristshots!
Slechts zes maanden op hoeven wachten :grin:

Tada!!! En daar is hij dan. De eerste indruk is erg goed! Ik zie wel dat het horloge erg gevoelig is voor vingerafdrukken maar gelukkig wordt er een doekje bijgeleverd :wink:
Hier wat eerste wristshots

17 likes