Brew watches only

Mooi NA! :grin: helaas nog steeds uitverkocht :joy: geniet ervan hij staat je erg goed!

1 like

Gefeliciteerd Roeldive, welkom in het selecte gezelschap van Brew-dragers :grin:

Erg mooi!!! Veel draagplezier!

Even nog 1 foto voor het slapen gaan… ! Toegegeven, de foto is niet helemaal scherp maar de lume is een absolute verassing! De band met de minuten lijkt ook wat op te lichten!

8 likes

Dinsdag ook de mijne mogen ontvangen, super blij mee dusver :slight_smile: Later dit jaar denk ik ook nog de leren band bestellen waar Jonathan aan werkt: https://youtu.be/n0sye__fguU

11 likes

(Zichtbaar in video op 06:30)

1 like

Veel plezier met jouw Metric en dank voor het delen van de video (had ik gemist). Ik ben zeker ook geïnteresseerd in de leren band, benieuwd of hij nog iets met kleur in de band gaat doen. En ook benieuwd naar de toekomstige versie van de Metric. Als ik het goed begrijp dezelfde vorm van de kast maar een compleet nieuwe lay-out van de plaat. Ben benieuwd!

1 like

Kijk hem shinen bij die kleurrijke ramplank!

Erg mooi!!! Veel draagplezier!

1 like

Niet van mij maar wel erg leuk!

4 likes

Ook als vakantiebeater doet 'ie het prima

5 likes

Ik zie dit merk nu voor het eerst, indrukwekkende horloges! Weet iemand iets te zeggen over om de hoeveel tijd de voorraden worden aangevuld?

durf het niet exact te zeggen. Ik had mijn ogen laten vallen op twee modellen, daar kon je vrij gemakkelijk een alarm voor zetten via de website. Binnen een maand of twee kreeg ik een notificatie en toen heb ik er gelijk eentje besteld. Drie dagen later was alles weer uitverkocht. Je moet een beetje geluk hebben denk ik

1 like

:point_up:

Opgelet Brew-liefhebbers, nieuwe batch van de Metric is onderweg!

2 likes

Bedankt voor de tip. Alarm klaar gezet. :grin::crossed_fingers:t2: zit al tijdje naar dit model te kijken, maar trekker nog niet eerder (kunnen) overhalen. Heb nog even om er over na te denken. Blijven leuke horloges van Brew.

1 like

Graag gedaan :+1:t2:

Ik weet eerlijk gezegd niet of het is toegestaan, maar ik zag vandaag op Chrono24 iemand uit Nederland de Metric aanbieden voor 550euro. Dat lijkt me een faire prijs.
Voor de duidelijkheid, het is niet mijn horloge, die draag ik nog steeds met veel plezier!

1 like

Leuk zo mijn privé topic :crazy_face:

Voor de liefhebbers van coffee

6 likes

Update van mijn ervaringen met de Brew Metric. Ben niet zo lief voor hem geweest, mee op strandvakantie, zwemmen in zee, nergens voorzichtig gedaan. Geen kick gegeven die Brew, ook nauwelijks gebruiksporen, tikt als een klok :grin:

1 like