Nieuwe batch aangekondigd
Blijf het een geweldig horloge vinden! In tegenstelling tot eerdere horloges die ik heb gehad was ik niet overtuigd toen ik hem voor het eerst om de pols deed, maar waar bij andere horloges die liefde na een poos verdween, ben ik de de Brew Metric steeds meer en meer gaan waarderen.
Al m’n andere horloges leggen het af qua tijd dat ze om m’n pols zitten. De stalen band met z’n gigantische taper zit super comfortabel en de wijzerplaat met z’n kleuren en afwijkende layout blijft interessant. En de chronograaf wordt uiteraard dagelijks gebruikt bij het zetten van de koffie
De band en de kast zijn al behoorlijk gehavend qua krassen en butsjes hier en daar, maar dat geeft hem alleen nog maar meer karakter
Voor de liefhebber!
Nieuw kleurtje beschikbaar op de site; mijn retro super veel gedragen afgelopen jaar. Heerlijke vormfactor, maar weet niet of ik de nieuwe look wat vind. Wel erg bling bling
Ik vind hem geweldig. Mijn vrouw ook
Twijfel om te bestellen, maar kan niet goed beslissen onder druk. Deze zal ook wel weer snel weg zijn.
Hahahahaha herken dat wel. Vind de Metric al een heel gaaf model, en dan nu ook nog in in het goud. Heerlijke vibe.
Als je van de gouden look houdt, dan kan ik je deze (als tevreden Metric bezitter) van harte aanbevelen. Bij eventuele spijt kun je het horloge altijd voor een goed bedrag weer doorverkopen.
Nu al binnen? Dat is snel! Ik vind het horloge op jouw foto’s wat minder bling dan op de plaatjes, of lijkt dat maar zo?
Een Brew is natuurlijk niet zo “tjunkie” als een dikke Omega of een 44 mm klatser. Het is geen baksteen aan de pols. Mss wel juist daarom draag ik mn Metric zo vaak.
Deze all ‘gold’ ziet er door mijn ogen bezien funcky uit. Tof ding om de blits mee te maken. Vergeet niet dat 99% van mensen geen idee heeft. Waarde, uurwerk, techniek, bijna niemand ziet het er vanaf
Gaaf! Zat zelf ook al met schuin oog naar dit model te kijken. Zelf altijd wel gecharmeerd van het merk Brew.
Wat maakt het dat je er geen klik mee hebt?
Geen liefde op het eerste gezicht
Vind hem mooi staan!
Mijn Retro twijfelde ik ook over aan het begin; maar werd uiteindelijk de eerste die de honeymoon fase overleefde
Is de klik nog gekomen?
Niet echt , heb je interesse?
Stiekem wel, maar ben momenteel voor iets anders aan het sparen…