Whoah - super vet!
Al ruil ik mn retro dial er niet voor in En beide is ook weer iets te veel van het goede
Whoah - super vet!
Al ruil ik mn retro dial er niet voor in En beide is ook weer iets te veel van het goede
…precies hoe ik erover denk.
Hoeveel wristtime krijgen jullie Brews? Merk dat ik er telkens maar weer naar grijp, ondanks dat ik begin dit jaar ook nog een Tudor Pelagos FXD heb aangeschaft. Hij zit gewoon zo lekker omdat hij relatief kleine & platte kast heeft en de bracelet zo’n fijne taper heeft. Wellicht dat het minder wordt als het weer korte mouwen weer wordt, maar het blijft wat mij betreft een winnaar!
ongeveer 2 dagen per week
Bij mij elke week wel een dagje, ontwerp en feel zijn top, taper is fijn maar wat mij betreft net wat te smal. Heeft meer met mijn polsen te maken denk ik. Verder blij mee, kekke klok.
Heb wel het gevoel dat het glas hoog uit de kast komt, voelt ook alsof ik het kan indrukken. Hebben anderen dat ook?
Plaatje natuurlijk:
Dat herken ik niet, kan je een foto maken van hoe hoog jouw glas boven de kast uitsteekt, dan vergelijk ik vanavond even voor je.
Ok, thanks, lijkt hetzelfde, dan lijkt alleen mijn gevoel te zijn.
Wel verschil in de lugs trouwens. Die van jou zijn open, van wanneer is deze? Van mij augustus 2022.
Van februari 2022, ben de ts van dit topic met dit horloge
Whoah dit is een mooie. Iemand van de Brew fans toevallig deze in huis? Of die mij kan vertellen hoe het proces van kopen + belastingen op een prijs van 380 via Brew verloopt?
Hartelijk dank!
Komt BTW bovenop, 21%.
Ah en nog meer? Aangezien hij boven de 150 kost? Ik heb nog een mogelijkheid om naar usa te laten verzenden en bijvoorbeeld laten meenemen door familielid.
Paar euro invoerrecht o.i.d. Nooit echt uitgezocht. Als ik iets buiten de EU koop en er 21% btw bij optel ben ik nog nooit voor verrassingen komen te staan.
Reken jezelf niet te snel rijk, verschillende keren kwam de btw factuur weken na ontvangst.
Er komen vaak ook nog inklaringskosten bij. Varieert ongeveer tussen €10 en €20,- euro.
Plus je betaalt de belasting over gehele bedrag. Kosten horloge + verzendkosten + inklaringskosten.
Deze link hielp mij.
Let wel op dat de wisselkoers van die link stamt uit 2018. Tekst van website hieronder
*wisselkoers bijgewerkt op 20/02/18
Ah thanks, dat is een handige tool!
Dat kleurt lekker bij elkaar!
Gefeliciteerd met deze mooie NA!