Wow zie net die brew metric. Wat een gave horloge! Is er iemand in dit topic die er vanaf wil?
Na de vakantie ga ik eens kritisch kijken naar de collectie, dus wie weet…
Zoek nog een licht horloge en vind de witte Retrograph wel een kek ding. Moet me er alleen nog even overheen zetten dat het een (meca)Quarts is…
Plaatje voor de sfeer:
Ah joh, voor dat geld.
Wel lekker dat hij 's ochtends altijd goed staat
Precies! En over een half jaar mag ik hier in het blauw, dus als het niet bevalt is dat te overzien.
Koopje dit!
De automatic doet het hem niet helemaal voor mij qua stijl. Dan vind ik de Retro & Black PVD versies gaver! Afgelopen dagen maar weer eens de FXD afgedaan ten faveure van de Brew!
Blijft een topper
Die is inderdaad heel goed gelukt!
Mijn favoriet blijft toch de retro omdat die kleurcombinatie zo goed past bij de vorm van het horloge. Desaltniettemin, leuk om weer een nieuwe versie te zien. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de rode variant.
Wel mooi. Maar nog meer niche voor mn gevoel. De goude vind ik wel een mooie retro zomer horloge. Maar het via us bestellen weerhoud mij er nog van…
Bijna blind die rode versie besteld…tot ik zag dat de uurwijzer in het rechter subregister zit.
Jammer, maar daar zou ik mij blind aan ergeren als ik niet in één oogopslag de tijd kan aflezen.
Dat was mij nog niet eens opgevallen Dat is geinig maar ook bloedirritant inderdaad…
Jeetje bijna hogere wiskunde en een bril nodig om te kijken hoe laat het is . Wel scherp, was mij ook nog niet opgevallen
Heeft iemand ervaring met het bestellen via de website van Brew? Hoeveel invoerrechten en belastingen moet ik er bij op tellen?
Je betaalt 21% BTW en nog een beetje invoerrecht, weet het exacte percentage niet meer.
Google zelf even, als je producten buiten de EU koopt moet je belasting betalen, ook als je een Brew koopt
Vraagje; wat zijn de afmetingen van deze Brew?