Brick

Zojuist een prachtige Meraud Bonaire van Brick overgenomen. Communicatie was erg aangenaam en de Meraud exact zoals beschreven. Aanrader!

2 likes

En ik heb zojuist de Baltic Aquascaphe ontvangen van @Brick :+1:

Super communicatie en verpakking.

Simon, nogmaals bedankt!!

Gr. Marc

1 like

Gisteren met Simon @Brick in een Maastrichtse hotelbar afgesproken om na enige tijd snuffelen van mijn kant een mooie deal rond te maken. Gezellig gepraat over van alles en nog wat en en passant ook zijn schitterende 5513 nog omgeslagen. Prima en betrouwbare kerel met verstand van zaken. Aanrader.

2 likes

Vandaag een mooie deal gemaakt met @Brick om die jongen uit de Corona crisis te helpen.
Hele snelle communicatie en marktconform prijs, super! :sunglasses:

5 likes

top! kan niet wachten op het NA topic op 1 april 2021!

:slight_smile:

3 likes

Als je hem geholpen hebt en het gaat hier over de 116600, dan hoop ik wel dat je hem ruim boven de vraagprijs gaat betalen.
Want die is veel meer waard…ook nu.:+1:t2:

1 like

Echt? Oow, misschien moet ik hem dan nog wat meer geven. Kratje bier er bij? :beers:

5 likes

@LocalTime

1 like

Nou nee, daar kan hij in deze crisis niks van betalen hè.
Maar het gaat hier niet om slechts een paar honderd euro…maar neem aan dat je dat zelf ook wel weet.

Top👍🏻
Gelukkig maar​:pray:t3::+1:t2:

2 likes

@LocalTime april fool’s day today!

5 likes

Gvd! Hahaha volle bak erin​:joy::joy::joy:.

Ik vond het zo sneu voor je! Kon niet aanzien dat je m moest vetkopen en dan ook nog te weinig kreeg!

Gvd die houden jullie tegoed hahahaha. Top.

6 likes

Eikel!!! Hahaha

3 likes

Mooie lederen band overgenomen van @brick. Bandje voldoet aan de verwachtingen en is snel verzonden. Prettig zaken doen!

1 like

Positieve ervaring met @Brick. Prettig contact, snelle verzending. Aanbevolen.

Fraai Molequinbandje overgenomen van @Brick, die reageerde op mijn gezocht-topic.

Fijne communicatie en dezelfde dag nog verzonden. Hartstikke tevreden! :slightly_smiling_face: :+1:

3 likes

Vorige week mijn Longines verkocht aan @Brick .
Communicatie liep netjes en vlot.
Geld al voor het opsturen netjes overgemaakt
Aanrader. Veel plezier met je aanwinst

1 like

Vandaag een horlogeruil met @Brick.

Uitstekend! Prettige vent, liefhebber. Communicatie en afspraak prima. Horloge keurig. Kortom: aanrader.

1 like

Via @Brick een DJ 1601 gekocht die in eigendom was van @g.van.d .
Fijne en betrouwbare communicatie, prettige afspraken en horloge helemaal conform Forum ethics !
Wat een fijne en vertrouwde manier om via gewaardeerde forum leden te kunnen en durven kopen !

2 likes

Dank voor de woorden @mr_brakke. En nu genieten!

2 likes