Gvd! Hahaha volle bak erin:joy:.
Ik vond het zo sneu voor je! Kon niet aanzien dat je m moest vetkopen en dan ook nog te weinig kreeg!
Gvd die houden jullie tegoed hahahaha. Top.
Gvd! Hahaha volle bak erin:joy:.
Ik vond het zo sneu voor je! Kon niet aanzien dat je m moest vetkopen en dan ook nog te weinig kreeg!
Gvd die houden jullie tegoed hahahaha. Top.
Eikel!!! Hahaha
Mooie lederen band overgenomen van @brick. Bandje voldoet aan de verwachtingen en is snel verzonden. Prettig zaken doen!
Fraai Molequinbandje overgenomen van @Brick, die reageerde op mijn gezocht-topic.
Fijne communicatie en dezelfde dag nog verzonden. Hartstikke tevreden!
Vorige week mijn Longines verkocht aan @Brick .
Communicatie liep netjes en vlot.
Geld al voor het opsturen netjes overgemaakt
Aanrader. Veel plezier met je aanwinst
Vandaag een horlogeruil met @Brick.
Uitstekend! Prettige vent, liefhebber. Communicatie en afspraak prima. Horloge keurig. Kortom: aanrader.
Via @Brick een DJ 1601 gekocht die in eigendom was van @g.van.d .
Fijne en betrouwbare communicatie, prettige afspraken en horloge helemaal conform Forum ethics !
Wat een fijne en vertrouwde manier om via gewaardeerde forum leden te kunnen en durven kopen !
Dank voor de mooie deal. Ik ga van dit mooie horloge genieten
@Brick heeft mijn JLC Deep Sea overgenomen. Super contact en een leuk presentje in de vorm van drank erbij.
Een aanrader om zaken mee te doen. Ohja en om gezellig mee te borrelen en over horloges te praten
Horloge verkocht aan @Brick de uberbink na een hele werkdag lang samen drinken.
Kan ook uren l*llen, soms over horloges.
Wellicht goed om laat af te spreken of om je vrouw thuis te laten.
Tot de volgende, Brickie!
@brick zag mijn horloge te koop staan, pakte door, en de deal was snel beklonken communicatie, betaling, alles zoals je het wilt op HF.
Een mooi horloge van @Brick overgenomen. Prettige en duidelijke communicatie vooraf. Op locatie in Maastricht niets dan hartelijkheid. Hij praat met passie over horloges en we hebben ruim de tijd kunnen nemen voor de overdracht. Al met al een dikke aanrader!
Vandaag een ontzettend leuk gesprek gehad met @Brick .Niets anders dan een prettige ervaring en vaderlief heeft er een prachtstuk bij. Een echte liefhebber en een aanrader om een horloge van over te nemen!