Brief van postnl

Werkt niet sorry pdf’s komen niet in beeld

Werkte wel heur, ik kon gewoon lezen op mijn iPhone.

Triest, maar in principe kun je een heel bedrijf niet ruk noemen doordat er wat rotte appels tussen zitten. En dat vind ik zelfs nadat ze mijn Aevig Balaur zijn “verloren”…

1 like

echnie…

we konden hem wel openen maar indd niet hier in het bericht.

ik kon hem lezen. was een DL.

Gelukkig niet zo’n eikel die het ergens in een sloot dumpte, of verbrande :rage:

met zo’n naam snap ik dat :tired_face:

Welke naam?

1 like

het horloge :innocent:

Nu wel?

4 likes

yup…nu wel.

ps was uiteraard reactie op @vouwfietser

2 likes

Ohww zo… Haha tja was de HFLE 2016. Stond “limited” en “horloge” op de verzendpapieren. Zal de ratten wel aangetrokken hebben.

Ik had al zo’n vermoeden dat er wat mis ging.
Maar ik vind wel dat het een beetje makkelijk is afgedaan.
Eigenlijk is het gewoon diefstal dus aangifte was zeker op zijn plaats geweest.
Ben benieuwd wat er op mij ligt te wachten?

1 like

mis je nog envelopjes met bandjes of beaters? haast spannend… Of misschien toch net die ene van Cjib…

1 like

Maar je hebt 'm nu, lees ik? Of…???

Het Cjib laat je wel optijd weten dat je optijd of meer moet betalen :stuck_out_tongue:.

Dan wordt het openbaar bij een aangifte en zo’n bedrijf doet er alles aan om uit het nieuws te blijven.
Soms gaat dat niet en dezelfde koerier kan zonder aangifte gewoon bij de conkurentie aan de slag.

Het ging om een horloge onderdeel.
Heb ik ook niets meer aan want ik heb het al ergens anders vandaan.

Betalen ze vast wel uit!

denk niet dat het diefstal is. De post is niet bezorgd, een ernstig plichtsverzuim. Diefstal ook niet omdat een deel nog op het depot lag.
Wat in deze opvalt is dat andere postbezorgers, de post die op het depot is achtergebleven, niet hebben opgemerkt . Mag toch aannemen dat er meerdere postbezorgers via datzelfde depot hun te bezorgen post daar ophalen.
(bij ons in het dorp is dat wel zo)

Het is: “Per direct” of “onmiddellijk”, maar per onmiddellijk is niet echt geweldig Nederlands…

Gast lekker daar!