Bro

Horloge verkocht aan @Bro. Ik was straal vergeten hier even een topic te maken, maar prettige ervaring, goeie communicatie en leuke deal. Ik was niet op daadwerkelijke contanten voorbereid, maar het is goed gekomen. :slight_smile:

Hoe dan ook, veel plezier met je horloge gewenst, Wouter.

Aanrader! :+1:

1 like

Thanks! Ik draag sindsdien niet anders. Prachtig horloge, geen moment spijt van gehad. Paar avondjes goed stappen dan ben je zo door je flappen heen hoor ;).

Ik ben er achter dat m’n bank zaken doet met GWK Travelex, dus ik kon ze zo dumpen. :+1: Maar mooi man, ik ben blij dat je blij bent met de Yema. Ziet er ook supercool uit, en je hebt gelijk, de originele band is echt de bom.

Nog een plug: schrijf nog even een “ervaring met” in mijn topic… gewoon deze categorie doorzoeken op Fate_, dan kom je er. :slight_smile: Schaamteloos, ik weet het. :pray:

Ik heb zonet een horloge overgenomen van Wouter @bro . De communicatie was goed en het horloge is vliegensvlug en zoals beschreven geleverd!

Perfect verlopen dus, aanrader :+1::wink:

1 like

Afgelopen week een horloge bij @Bro gekocht. Prettig contact gehad en een prima deal gesloten. Extra schakels moeten even nagestuurd worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik kan kopen bij hem eenieder aanraden! :+1: